Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei - Petre, Dan

Editura COMUNICARE

Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: COMUNICARE
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei



Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum al lucrarii Psihologia reclamei si a consumatorului, o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi. In aceasta lucrare, sint analizate metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecansime vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare.

Perceptie constienta si perceptie inconstienta :: Inconstientul cognitiv :: Apararea perceptiva :: Teorii ale perceptiei subliminale :: Elemente vizuale cu importanta majora in publicitate :: Designul de produs si estetica vizuala :: Marketingul experiential :: Caracteristicile culturale ale emotiilor :: Teoria afectului ca informatie :: Teorii privind emotia in reclame :: Folosirea suspansului in publicitate :: Atenuatorii de agresivitate. Sexul si umorul :: Erotismul si sexul in reclame :: Diferentele de gen ::sex in publicitate :: Teorii consacrate privind mass media si relevanta lor pentru tematica sexului in comunicare :: Stereotipurile de gen in publicitate :: Cercetari empirice privind influenta umorului asupra comunicarii publicitare


2005, 17x24, 276 p.
ISBN: 973-711-001-3; 973-711-003-X

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura COMUNICARE