Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi - Newman, Michael

Editura BRANDBUILDERS

-7.22 Lei
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi

Apreciere: 3.7/7 (6 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:48,16 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
40,94 Lei
Diferența: 7.22 Lei

Descriere

Descriere - Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.
Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas In orientarea advertisingului In directia corecta."
Al Ries, Presedinte Ries & Ries
Coautor AL cartii "POZITIONAREA"

"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate."
Jim Aitchison
autorul cartii "How Asia Advertises"

"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agentiei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante 10 lectii de advertising."
Anatoli Ciucurovschi
GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA

Nr. de pagini : 396
Anul aparitiei : 2006


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS