Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic - Alina Coman

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 23.04 - Joi, 24.04
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Vineri, 25.04 - Luni, 28.04
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: În stoc

Timp procesare: 2 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 17.04.2025, ora 14:00, si 21.04.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Pastelui, vor fi procesate incepand cu data de 22.04.2025.
50,00 Lei

Descriere - Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic

Disputa ancestrala dintre femei si barbati genereaza in planul practicilor sociale si a conditiei psihologice a individului consecinte diferite. Daca barbatii zambesc atunci cand discuta despre acest subiect, femeile sfarsesc prin a se resemna.

In lipsa unor cunostinte solide de istorie, antropologie, psihologie, sociologie, in fata unor argumente de genul „barbatii sunt mai destepti sau mai puri” si „femeile nu castiga destul pentru ca nu sunt destepte” omul de rand ramane fara replica. Cu alte cuvinte, se raporteaza la aceste prescriptii axiomatic.

Intentia mea a fost sa desconspir discursul patriarhal instrumentat la nivel macrosocial in mentinerea genului ca si constructie culturala, artificiala, nenaturala. Am explorat famila, ca incubator al identitatii de gen, scoala ca spatiu aservit societatii patriarhale intr-o maniera implicita, ascunsa. Biserica, cea care a formulat in mare parte dogmele religioase privind impuritatea femeii negandu-i acesteia accesul la gratia divina, cea care conserva pana si in zile noastre legitimari ale inegalitatilor de gen. In fine, mass-media, discursul cu cele mai variate continuturi informationale aservite insa criteriului mercantil.

Lectura lucrarii pune la dispozitie un traseu organizat de identificare a celor mai diverse practici de socializare a genului. Viziunea de ansamblu pe care o propune clarifica distinctia esentiala natural-cultural care sta la baza oricarei polemici pe tema genului.

Conservarea stereotipurilor de gen este intretinuta si de unul dintre cele mai fascinante discursuri ale societatii contemporane – publicitatea, cea care manipuland imaginile si cuvintele se joaca cu mintea oamenilor creand dorinte care prin defintie nu mai pot ajunge la saturatie.

Le-am identificat si pe acestea si, cum era firesc, am facut o incursiune in perceptiile publicului asupra stereotipurilor de gen din reclame. Acum ne intoarcem la primul paragraf care pozitioneaza asimetric zambetul barbatului si resemnarea femeii. Radiografiind publicitatea inclusiva pentru discriminarile de gen, am formulat si un diagnostic. Discursul publicitar dimensioneaza o forma noua a patriarhatului, accea in care femeia este inegala barbatului dar intr-o acceptanta infinita, cu zambetul pe buze. Iata de ce publicitatea este in zilele noastre mai subversiva pentru conditia femeii cum nu a fost nici o alta institutie sociala in istorie.

Tributara unei circularitati sistemice, socializarea genului se reproduce de la sine si publicitatea contribuie la acest proces.

Autoarea

Nr pagini: 248

Format: 17x24

An aparitie: 2005

Editia: Brosata

Autor: Alina Coman

Editura: Economica

ISBN: 9789735909734

Răsfoiește cartea - Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara si minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 7 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vezi alte cărți scrise de Alina Coman

În curs de reaprovizionare
Tehnici de comunicare

Tehnici de comunicare

Alina Coman

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei (-15%) 25,42 Lei
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.