Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Aaker, David A.

Editura BRANDBUILDERS

-15%
Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate

Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)

52,98 Lei 45,03 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate


Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
• Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
• Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
• Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

"Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

Nr. de pagini : 430
Anul aparitiei : 2006

Cartea "Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Aaker, David A. si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice si solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.