Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri - Godin, Seth

Editura BRANDBUILDERS

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri

,,Obligatoriu de citit ! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu viata."

David Meerman Scott, specialist in strategii de marketing si leadership.


Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este "Small is the new big", isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gandesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.
Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gandim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.
S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decat una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar cand esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incantati.
Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune romaneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul "Buturuga mica rastoarna carul mare".


Despre autor

SETH GODIN este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars. De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre prestigioasa revista Forbes.

Numar pagini: 336
Format carte: 16.5 x 23.5
Traducator: Cristina Ionita


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Seth Godin

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS