Manual de astronomie Haynes. Ghidul practic al cerului noptii - Green Jane - Green, Jane

Editura M.A.S.T.

-9.35 Lei
Manual de astronomie Haynes. Ghidul practic al cerului noptii - Green Jane

Apreciere: 4.5/7 (13 voturi)
Editura: M.A.S.T.
Status: Epuizat

Descriere - Manual de astronomie Haynes. Ghidul practic al cerului noptii - Green Jane

Manual de astronomie Haynes. Ghidul practic al cerului noptii. Cuvant inainte de Dr. Bryan May, Introducere de Sir Patrick Moore

"Indiferent daca sunteti un novice absolut sau un astronom  experimentat, veti castiga mult i urma umpararii si citirii cartii scrise de Jane Green. Merita un loc de onoare in orice biblioteca stiintifica." - Sir Patrick Moore

Incepand cu o scurta istorie a astronomiei, autoarea exploreaza Soarele si Sistemului Solar, Universul observabil si se intoarce la originile lui comologice. O sectiune extinsa dedicata observatiilor facute de catre amatori ofera sfaturi practice pentru cei care debuteaza in studiul astronomiei, incluzand observarea cu ochiul liber, binoclul, telescopul pentru amatori, camera si camera web si ne ofera un ghid complex pentru a alege echipamentul corect, atat pentru a viziona cat si pentru a fotografia cerul noptii. Mai multe capitole legate de vizionarea profesionista si de astrofotografie sunt urmate de apendixuri care ofera liste de surse utile, harti stelare simple, o harta a lunii si un glosar complet. Cu fotografii uimitoare si ilustratii color pe intregul sau parcurs, Manualul de Astronomie Haynes este ghidul esential pentru oricine se intereseaza de astronomia pentru amatori.

Jane A. Green a scris articole pentru Cer si Telescop si Astronomia Acum, si de asemenea sustine prelegeri in fata unei audiente diversificate, alaturi de VIP-uri, celebritati si profesionisti ai industriei, inclusiv astronautul american Buzz Aldrin.

Nr. de pagini : 200
Anul aparitiei : 2015

Cartea "Manual de astronomie Haynes. Ghidul practic al cerului noptii - Green Jane". face parte din categoria carti >> Stiinte exacte si tehnice - Astronomie a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Green, Jane si a fost publicata la Editura M.A.S.T. .
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

Vezi alte carti scrise de Jane Green

Alte carti de la editura M.A.S.T.

Editura MAST. Vezi oferta de carti de la editura MAST pe LibrariaOnline.ro