LabVIEW. Simulari interactive cu aplicatii in fizica

de Anghel, Traian

-10%
LabVIEW. Simulari interactive cu aplicatii in fizica

LabVIEW. Simulari interactive cu aplicatii in fizica

Editura: ALBASTRA
Categoria: Stiinte exacte » Fizica » Cursuri
Status: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 5 zile lucratoare
Apreciere: 5.3/7 (6 voturi)
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 5 zile lucratoare.

Descriere - LabVIEW. Simulari interactive cu aplicatii in fizica

Cartea se adreseaza profesorilor si elevilor din invatamantul preuniversitar, precum si cadrelor didactice si studentilor de la facultatile cu profil stiintific si tehnic, in special celor care predau sau studiaza stiintele exacte (fizica, matematica, chimie) sau ingineresti (calculatoare, automatica, electronica, electrotehnica, telecomunicatii, mecatronica, robotica). In particular, cartea se adreseaza profesorilor de fizica din invatamantul preuniversitar si universitar, precum si elevilor si studentilor pasionati de studiul fizicii, care o pot folosi pentru a invata rapid un limbaj de programare grafica extrem de util in crearea de simulari spectaculoase ale fenomenelor fizice. De asemenea, lucrarea poate fi utilizata ca manual pentru un curs optional de programare grafica sau ca sursa de instruire de catre membrii cercurilor de fizica din licee.

Cuprins :

Partea I

Prezentarea mediului LabVIEW

 

1. Introducere in LabVIEW

1.1. Instrumentatie virtuala

1.1.1. Instrument virtual. Definitie si structura

1.1.2. Sisteme computerizate de masurare. Sisteme distribuite   

1.1.3. Utilizarea instrumentelor virtuale in educatie

1.2. Mediul de programare grafica LabVIEW

1.2.1. Istoric si caracteristici

1.2.4. Utilizarea mediului LabVIEW in educatie

1.2.5. Utilizarea mediului LabVIEW in predarea fizicii

1.3. Analiza unui instrument virtual

1.3.1. Panoul frontal

1.3.2. Paleta de instrumente

1.3.3. Diagrama bloc

1.3.4. Fluxul de date

1.3.5. Fereastra Help Context

1.3.6. Salvarea unui instrument virtual

1.3.7. Moduri de rulare a unui program

1.3.8. Depanarea unui program

1.3.9. Caracteristicile unui instrument virtual

 

2. Programare modulara

2.1. Pictograma si panoul conector

2.2. Crearea pictogramei si configurarea panoului conector

2.2.1. Crearea pictogramei

2.2.2. Selectarea si modificarea panoului conector

2.2.3. Alocarea terminalelor catre controale si indicatori

2.2.4. Documentarea subVI-ului

2.3. Utilizarea subVI-urilor

2.3.1. Deschiderea si editarea unui subVI

2.3.2. Conexiuni cerute, recomandate si optionale

 

3. Obiecte incluse in panoul frontal

3.1. Obiecte pentru date scalare

3.1.1. Obiecte pentru date de tip numeric

3.1.2. Obiecte pentru date de tip boolean

3.1.3. Obiecte pentru date de tip sir de caractere si cale la fisier

3.2. Obiecte pentru date de tip tablou si cluster

3.2.1. Obiecte pentru date de tip tablou

3.2.2. Obiecte pentru date de tip cluster

3.3. Obiecte pentru date de tip lista, tabel si enumerare

3.3.1. Obiecte pentru date de tip lista si tabel

3.3.2. Obiecte pentru date de tip enumerare

3.4. Obiecte pentru crearea imaginilor

3.4.1. Obiecte pentru crearea imaginilor 2D

3.4.2. Obiecte pentru crearea scenelor 3D

3.5. Elemente grafice

 

4. Structuri de programare

4.1. Structuri secventiale

4.1.1. Structura secventiala plata

4.1.2. Structura secventiala stivuita

4.2. Structura Case

4.3. Structuri repetitive

4.3.1. Structura For

4.3.2. Structura While

4.3.3. Registrii de transfer

4.4. Structura de evaluare matematica

4.4.1. Nodul formula

4.4.2. Nodul expresie

4.5. Variabile locale si globale

4.5.1. Variabile locale

4.5.2. Variabile globale

4.6. Noduri de proprietati

4.6.1. Proprietati ale obiectelor

4.6.2. Animarea proceselor fizice

 

5. Functii LabVIEW

5.1. Functii numerice, logice si pentru siruri de caractere

5.1.1. Functii numerice

5.1.2. Functii boolene

5.1.3. Functii pentru siruri de caractere

5.3. Functii pentru data si timp

5.4. Functii pentru tablouri si clustere

5.4.1. Functii pentru tablouri

5.4.2. Functii pentru clustere

5.5. Functii pentru comparatii

5.6. Functii pentru crearea imaginilor 2D

5.6.1. Prezentarea unor functii

5.6.2. Un exemplu de utilizare

5.7. Functii pentru lucrul cu fisiere audio

5.7.1. Extragerea unui semnal audio dintr-un fisier WAV

5.7.2. Salvarea unui semnal audio intr-un fisier WAV

5.8. Polimorfismul functiilor LabVIEW

5.8.1. Polimorfismul functiilor numerice

5.8.2. Polimorfismul functiilor boolene

 

6. Reprezentari grafice

6.1. Tipuri de obiecte pentru reprezentari grafice

6.1.1. Obiecte de tip diagrama

6.1.2. Obiecte de tip grafic

6.1.3. Caracteristici comune ale obiectelor pentru reprezentari grafice

6.2. Obiecte pentru reprezentari grafice

6.2.1. Indicatorul Waveform Chart

6.2.2. Indicatorul Waveform Graph

6.2.3. Indicatorul XY Graph

6.3. Cursoare

6.3.1. Crearea cursoarelor

6.3.2. Deplasarea cursoarelor

 

7. Operatii cu fisiere

7.1. Operatii cu functii de nivel inalt

7.1.1. Scrierea tablourilor in fisiere

7.1.2. Citirea tablourilor din fisiere

7.2. Operatii cu functii de nivel jos

7.2.1. Deschiderea, scrierea datelor si inchiderea fisierelor

7.2.2. Deschiderea, citirea datelor si inchiderea fisierelor

 

8. Laborator virtual cu LabVIEW

8.1. Configurarea si pornirea serverului Web

8.1.1. Configurarea serverului Web

8.1.2. Pornirea serverului Web

8.2. Publicarea unei pagini Web

8.2.1. Selectarea VI-ului si a optiunilor de vizualizare

8.2.2. Stabilirea unor elemente ale paginii Web

8.2.3. Salvarea paginii Web

8.3. Controlul online al instrumentelor virtuale

8.3.2. Controlul VI-urilor prin intermediul paginilor Web

8.3.2. Gestionarea conexiunilor cu clientii

8.4. Crearea si utilizarea fisierelor executabile

8.4.1. Crearea fisierelor executabile

8.4.2. Utilizarea fisierelor executabile

 

Partea a II-a

Lucrari de laborator virtual pentru fizica

 

9. Lucrari de laborator virtual de mecanica

9.1. Miscarea rectilinie

9.1.1. Miscarea rectilinie uniforma

9.1.2. Miscarea rectilinie uniform variata

9.2. Miscari in camp gravitational uniform

9.2.1. Caderea libera

9.2.2. Aruncarea in sus

9.2.3. Aruncarea pe orizontala

9.2.4. Aruncarea pe oblica

9.3. Oscilatii mecanice

9.3.1. Legile oscilatorului liniar armonic

9.3.2. Energia oscilatorului liniar armonic

9.3.3. Compunerea oscilatiilor paralele

9.3.4. Compunerea oscilatiilor perpendiculare de aceeasi pulsatie

9.3.5. Compunerea oscilatiilor perpendiculare de pulsatii diferite

9.3.6. Fenomenul de batai

9.3.7. Oscilatii amortizate

 

10. Lucrari de laborator virtual  de termodinamica

10.1. Transformari simple ale gazului ideal

10.1.1. Transformarea izoterma

10.1.2. Transformarea izobara

10.1.3. Transformarea izocora

 

11. Lucrari de laborator virtual de electricitate

11.1. Legile lui Ohm

11.1.1. Legea lui Ohm pentru o portiune de circuit

11.1.2. Legea lui Ohm pentru un circuit simplu

11.2. Puterea in curent continuu

11.2.1. Puterea electrica. Teorema transferului maxim de putere

11.2.2. Randamentul unui circuit electric

11.3. Gruparea rezistoarelor

11.3.1. Gruparea serie

11.3.2. Gruparea paralel

Anul aparitiei: 2011
Nr.pagini: 282

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA
-10%
Initiere in ingineria sistemelor soft
 de 

Bocu, Dorin

In realizarea unui sistem soft exista numeroase momente de cumpana. Aceasta se intampladeoarece procesul de dezvoltare a unui sistem soft nu este liniar si are multe elemente de descoperire in struc
Editura 

ALBASTRA

  15,00 13,50 Lei
-10%
Initiere in modelarea obiect orientata a sistemelor soft utilizand UML
 de 

Bocu, Dorin

UML este un limbaj de modelare, folosit pentru a reprezenta solutiile sistemelor soft, in vederea transpunerii lor sub forma de cod executabil, pe un calculator real sau virtual. De-a lungul procesulu
Editura 

ALBASTRA

  22,00 19,80 Lei
-10%
Programare in C++ Builder (editia IV)
 de 

Oltean, Mihai

C++ Builder este un mediu de programare destinat dezvoltãrii aplicatiilor Windows. El combinã puterea limbajului C++ cu usurinta în proiectare a mediilor Visual Basic si Delphi.
Editura 

ALBASTRA

  32,00 28,80 Lei

Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro