Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Persuasiunea, efectul perlocutionar si teoria relevantei. O abordare interdisciplinara - Niculescu-Gorpin, Anabella-Glori

Editura PRO UNIVERSITARIA

-9.6 Lei
Persuasiunea, efectul perlocutionar si teoria relevantei. O abordare interdisciplinara

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Persuasiunea, efectul perlocutionar si teoria relevantei. O abordare interdisciplinara

Apreciere: 1.0/7 (2 voturi)
Categoria: Stiinte umaniste » Filologie
Status: Epuizat

 

Descriere Specificatii

Descriere - Persuasiunea, efectul perlocutionar si teoria relevantei. O abordare interdisciplinara

Persuasiunea, efectul perlocutionar si teoria relevantei.  O abordare interdisciplinara se adreseaza celor din domenii precum pragmalingvistica, filosofia limbajului, studii politice, retorica, psihologie, psihologie sociala sau jurnalism, precum si publicului larg pasionat de acest subiect. Cartea  propune o abordare interdisciplinara care pune intr%u2011o lumina noua persuasiunea.

Pentru concepte desprinse din teoriile  pragmatice ale lui J. L. Austin, P. Grice sau din teoria relevantei a lui D. Sperber si D. Wilson, dar si din domenii precum psihologia sau psihologia sociala, autoarea propune o terminologie specifica limbii romane, terminologie care le va fi de folos cercetatorilor.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.