Opere IV. O recenzie literara. Discursuri edificatoare in spirit divers - Soren Kierkegaard

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)

79,00 Lei 64,78 Lei
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.

Descriere - Opere IV. O recenzie literara. Discursuri edificatoare in spirit divers - Soren Kierkegaard

Traducere, introducere si note de Ana-Stanca Tabarasi-Hoffmann

"Volumul de fata cuprinde, pentru prima data in limba romana, in traducere dupa editia critica daneza, doua scrieri publicate de Søren Kierkegaard sub propriul nume in 1846 - O recenzie literara si Discursuri edificatoare in spirit divers.

Desi apartinand unor domenii diferite - critica literara si teologie -, cele doua texte au trasaturi comune: amara critica a tendintelor epocii moderne si a judecatii multimii nivelatoare, discutarea raportului dintre interior si exterior, sau dintre vorbire, tacere si palavrageala, descrierea sinelui aflat in conflict cu structurile sociale, a suferintelor celui care se alege pe sine, a ingrijorarii, dar si a posibilitatii unor relatii autentice cu semenii, care sa nu duca la pierderea individualitatii.

Prima scriere e predominant sociologica, a doua tine mai ales de domeniul eticii crestine, dar perspectivele se intalnesc. O recenzie literara ofera cititorului intalnirea cu concepte care aveau sa influenteze gandirea lui Martin Heidegger, Karl Jaspers, Martin Buber, Theodor W. Adorno si Ludwig Wittgenstein, in timp ce Discursurile edificatoare in spirit divers stau marturie pentru profunzimea omiletica si rafinamentul oratoric ale autorului: paginile despre crinii de pe camp si pasarea din cer sunt considerate printre cele mai frumoase si mai inaltatoare din opera lui Kierkegaard." (Ana-Stanca Tabarasi-Hoffmann)

Nr. de pagini : 640
Anul aparitiei : 2017

Alte carti ale autorului Kierkegaard, Soeren

Alte carti de la editura HUMANITAS

Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Humanitas este astazi mult extins, editura publicand in prezent atat literatura, filozofie, religie, stiinte sociale si politice, istorie si memorii, cat si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara. Peste 370 de titluri pe an apar in cele mai mult de 50 de colectii si serii de autor ale editurii al carei portofoliu cuprinde numele celor mai importanti autori clasici, moderni si contemporani.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat