Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita - Gheorghilas, Aurel

Editura UNIVERSITARA - colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

-8.8 Lei
Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita

Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita

Apreciere: 1.3/7 (12 voturi)
Categoria: Stiinte umaniste » Geografie
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:55,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
46,20 Lei
Diferența: 8.8 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita

Ca domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua crestere, in plan economic sintetizand rezultatele unui mare numar de activitati, iar in plan psiho-social constituindu-se ca modalitate superioara de organizare a timpului liber. Ritmurile inalte de dezvoltare pe care le-a cunoscut turismul incepand cu a doua parte a secolului XX, sunt consecinta directa a dezvoltarii celorlalte sectoare economice. Astfel, dezvoltarea muncii si a productiei a impulsionat cresterea veniturilor si a puterii de cumparare. Acestea, corelate cu cresterea bugetului de timp liber, prin reducerea saptamanii si a zilei de lucru, au creat premise viabile pentru desfasurarea actului turistic.
Turismul a devenit una dintre cele mai complexe ramuri economice din lume, in derularea sa fiind implicata intreaga societate. In acelasi timp, turismul reflecta intreaga societate si poate fi considerat un adevarat barometru al acesteia. Turismul valorifica superior potentialul natural si antropic al unei tari, imbogatindu-le continuu, satisfacand multiple motivatii umane. Are un efect multiplicator, introducand in circuitul economic laturi inedite cum sunt: peisajul (pentru "consumarea” caruia este necesara deplasarea la fata locului), ospitalitatea, solicitudinea si informatia (geografica, cultural-istorica, gastronomica, artistica etc). Din punct de vedere economic, dezvoltarea turismului se concretizeaza prin cererea unei game sporite de servicii si bunuri de consum, cerere care stimuleaza sectoarele producatoare si prestatoare de servicii, antrenand o crestere a activitatilor economice si a consumului.
Cercetarea fenomenului turistic a captat atentia unui volum impresionant de institutii si specialisti din cele mai diferite domenii (geografi, economisti, psihologi, arhitecti, istorici etc). Geografii, avand la baza o disciplina cu un caracter extrem de dinamic si complex, in speta Geografia, au fost cei care au reusit sa analizeze fenomenul turistic prin prisma complexitatii potentialului turistic si a fenomenelor social- economice conditionate de valorificarea acestuia. S-a nascut astfel un obiect indispensabil in facultatile de profil – Geografia Turismului - disciplina integratoare ce consolideaza relatii cu principalele stiinte geografice: Geografia Fizica prin intermediul potentialului natural de atractivitate si Geografia Umana, turismul fiind o activitate specific umana.
Obiectul de studiu al geografiei turismului este reprezentat de fenomenul turistic cu toata complexitatea sa, respectiv deplasarea persoanelor catre obiectivele cu functie atractiva, din zona emitenta catre zona receptoare, acolo unde are loc consumul produsului turistic si valorificarea elementelor de infrastructura.

Produsul face parte din colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA