Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cum se scrie in publicitate - Denis Higgins - Higgins, Denis

Editura HUMANITAS

Cum se scrie in publicitate - Denis Higgins

Cum se scrie in publicitate - Denis Higgins

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: HUMANITAS
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Cum se scrie in publicitate - Denis Higgins

"Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs." (William Bernbach)

"Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel atribut specific lui care il mentine pe piata." (Leo Burnett)

"Un copywriter ar trebui sa fie vesel si optimist, nu cinic; greseste daca respinge viata, iar a fi cinic inseamna sa respingi viata." (George Gribbin)

"Nu scriu pentru multime. Incerc sa scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular." David Ogilvy

"Nu spun ca o reclama fermecatoare, inteligenta si calda nu vinde. Spun doar ca am vazut mii de campanii fermecatoare si inteligente care nu au vandut produsul." (Rosser Reeves)

"Marii copywriteri ai secolului XX, adulati candva ca niste vedete de cinema, sunt pretuiti azi ca niste profeti. Numele lor au devenit la randu-le branduri. Fiecare defineste in prezent cate o cale majora, cate o magistrala pe ruta comunicarii comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienta; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forta de a capta atentia; Bernbach – persuasiunea abila, surprinzatoare... Denis Higgins ii infrunta pe acesti maestri ai seductiei cu o abila stiinta a manipularii intervievistice, menita sa-i flateze, sa le dejoace tentatiile de laudarosenie corporatista si sa le dezvaluie astfel intimitatea laboratorului creativ." (Florin Dumitrescu)

"Cele cinci interviuri cuprinse aici il vor captiva si pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, si pe cel interesat de scris in general. Avem de-a face cu niste maestri ai publicitatii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber si convingator despre arta lor, despre competentele, ideile, conceptele si idealurile lor." (S.R. Bernstein, Advertising Age)





An aparitie: 2013
Editie: I
Pagini: 144
Format: 13x20 cm



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura HUMANITAS

Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Humanitas este astazi mult extins, editura publicand in prezent atat literatura, filozofie, religie, stiinte sociale si politice, istorie si memorii, cat si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara. Peste 370 de titluri pe an apar in cele mai mult de 50 de colectii si serii de autor ale editurii al carei portofoliu cuprinde numele celor mai importanti autori clasici, moderni si contemporani.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.