Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a) - Leovaridis, Cristina

Editura UNIVERSITARA

-6.09 Lei
Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)

Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)

Apreciere: 5.0/7 (6 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:38,05 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
31,96 Lei
Diferența: 6.09 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)

Cristina Leovaridis

- Studii

 - Facultatea de Filosofie. Universitatea Bucuresti, sectia Filosotia culturii.

 - Master "Antropologie sociala si dezvoltare regionala". Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti.

 - Studii postuniversitare "Comunicare si managementul resurselor umane". Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Universitatea Bucuresti.

 - Doctorat in Sociologie, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Univesitatea Bucuresti. Tema tezei: ,.Industria publicitatii - o abordare organizationala.

- Experienta

 - Cercetator stiintific gadul III la Institutul de Sociologie. Academia Romana:

 - Lector universitar asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA: Facultatea de Sociologie si Asistenta sociala, Universitatea Bucuresti: Facultatea de Inginerie Mecanica si Departamentul de Stiinte Socio-Umane.

- Universitatea Politehnica Bucuresti (seminarii si cursuri in domeniile Sociologia publicitatii. Managementul publicitatii, Sociologia organizatiilor. Managementul resurselor umane, Sociologie generala).

- Volumte publicate: Industia publicitatii - o abodare organizationala, editia I, Editura Universitara. Bucuresti, 2007. Paradoxul institutional. Intreprinderile mici si mijlocii si dezvoltarea durabila, Editura Expert, Bucuresti 2006 (coautor), Managementul resurselor umane. Teste si studii de caz, Editura Bren, Bucuresti, 2003 (coautor)

- Autor si coautor a peste 30 de articole stiintifice si comunicarii publicitate in reviste si lucrari de specialitate din domeniu.

"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmare promoveaza valori menite sa ofere satisfactii in munca angajatilor-experti (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, initiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adreseaza studentilor si specialistilor (cercetatori, profesori, dar si manageri) din domeniul publicitatii, comunicarii, dar si din domeniul sociologiei organizatiilor si al resurselor umane."

Nr. de pagini : 400
Anul aparitiei : 2018


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Cristina Leovaridis

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.