Descriere - Continuturile si formele generale ale educatiei - Vol 4
Continuturile si formele generale ale educatiei constituie doua concepte pedagogice fundamentale, confirmate: a) istoric, in diferite variante terminologice, adaptabile si in prezent (educatie religioasa/spirituala - educatie morala; educatie politehnica - educatie tehnologica; educatie corporala - educatie fizica etc.; educatie intentionata - educatie formala; educatie neintentionata - educatie informala etc.); b) logistic, ca axiome ale educatiei, abordate specific, separate sau/si complementare, in functie de paradigma afirmata in procesul de evolutie a teoriei si a practicii pedagogice.
In cazul continuturilor generale, in limbajul de specialitate identificam mai multe formule pedagogice, utilizate in timp, care fac referinta la disciplinele educative, dimensiunile educatiei, laturile educatiei, componentele educatiei, domeniile educatiei. Formula "discipline educative", avansata de R. Hubert (1965), are in vedere educatia intelectuala, educatia, morala, educatia estetica, educatia profesionala, educatia corporala (fizica).
Continuturile generale, considerate reprezentative ca "discipline educative", sunt consacrate si in celelalte formule care fixeaza dimensiunile educatiei, laturile educatiei sau comportamentele educatiei.
An aparitie: 2017
Pagini: 186
Marimi: 200 x 130
Tip coperta: Necartonata
Produsul face parte din colectia CADRE DIDACTICE