Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
CuprinsCapitolul I. Notiunea de interdisciplinaritateCapitolul II. Integrarea curriculara si curriculum-ul integratCapitolul III. Predarea integrata III.1. Treptele integrarii curriculareCapitolul IV. Elaborarea curriculum-ului in viziune interdisciplinaraCapitolul V. Modele ale integrarii curriculare V.1.Modele de concepere a curriculum-uluiCapitolul VI. Strategii didactice specifice predarii-invatarii-evaluarii de tip interdisciplinar Capitolul VII. Specificul strategiilor de predare integrataCapitolul VIII. Strategii didactice specifice disciplinei comunicare in limba romana Capitolul IX. Strategii didactice specifice disciplinei matematica si explorarea mediului Capitolul X. Strategii didactice specifice disciplinei arte vizuale si abilitati practiceCapitolul XI. Strategii didactice specifice disciplinei muzica si miscareCapitolul XII. Strategii didactice specifice disciplinei dezvoltare personala Capitolul XIII. Metoda proiectelor148Capitolul XIV. ConcluziiBibliografie An aparitie: 2004Pagini: 167