Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani) - ***

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)

Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)

Apreciere: 7.0/7 (10 voturi)
Autor: ***
Categoria: Stiinte umaniste » Pedagogie
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)

Lucrarea de fata cuprinde sugestii de abordare in maniera integrata a activitatii didactice in cadrul proiectelor tematice de grup.

Metoda prulectelor - ca strategie de invatare si evaluare care se concentreaza pe efortul deliberat de cercetare al copiilor, pe depistarea detaliilor si intelegerea subiectului in intreaga sa amploare - constituie garantia calitatii activitatii de invatare, deoarece permite folosirea unei multitudini de tehnici de structurare a predarii si poate fi utilizata la toate nivelurile de scolarizare.

Metoda proiectelor ofera copiilor posibilitatea de a cunoaste in profunzime domenii noi, de a acumula cunostinte in mod independent si de a dezvolta competente precum creativitatea, spiritul de initiativa, capacitatea de a comunica si de a lucra In echipa.
In centrul metodei proiectelor se afla o tema, in a carei abordare si solutionare vor fi implicate mai multe discipline.
Predarea prin proiecte contribuie la invatarea unui mod de "gandire interdisciplinara" si a unui mod de abordare unitar - modul integrat.
Maniera integrata presupune abordarea realitatii printr-un demers globalizat, holistic, in care granitele dintre categoriile si tipurile de activitati dispar, se topesc intr-un scenariu unitar In cadrul caruia tema se lasa investigata cu mijloacele diferitelor stiinte.

Integrarea se va face prin contopirea unor continuturi care apartin unor domenii diferite intr-un scenariu unitar. Evident, continuturi le propuse au un subiect comun, care urmeaza a fi investigat si elucidat in urma parcurgerii acestora si a realizarii obiectivelor propuse.

Pentru a fi posibila abordarea in maniera integrata, educatoarea trebuie sa stabileasca cu claritate obiectivele si continuturi le activitatilor zilnice, pentru ca, pe baza acestora, sa gandeasca un scenariu al zilei. Scenariul va incepe cu motivarea care canalizeaza activitatea copiilor spre elucidarea problemelor prezentate. De asemenea, educatoarea va avea in vedere repartizarea sarcinilor activitatilor zilnice la fiecare arie de stimulare/sector/zona de activitate, in asa fel incat sa fie posibila realizarea obiectivelor propuse de la fiecare activitate comuna.


Autori: Viorica Preda, Mioara Pletea, Filofteia Grama, Aureliana Cocos, Daniela Oprea, Marcela Calin, Vasilica Dutu, Elena Ungureanu
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 312


Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)

Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)

Alte carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE. Carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.