Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
In joc, copilul transpune realitatea obiectiva, in special realitatea sociala. Evident, nu este vorba de o reproducere identica a realitatii, ci, in joc, copilul transfigureaza obiectele, fenomenele, relatiile, ceea ce presupune capacitatea de simbolizare, de abstractizare, capacitate ce nu poate forma decat prin exercitiu, in acelasi timp, procesele senzoriale.Prin joc, copilul isi imbogateste viata afectiva si, in acelasi timp, dobandeste in mod progresiv capacitatea de a-si stapani emotiile. El invata sa reactioneze sincer, pozitiv sau negativ, fata de ceea ce este bun, frumos, moral si fata de ceea ce e rau, imoral. Copilul gaseste cea mai eficienta recompensa in insusi faptul de a se juca. Latura volitionala este intens solicitata in joc. In acest sens jocul cu reguli devine o metoda de maxima eficienta.Eficienta jocului depinde de cele mai multe ori de felul in care invatatorul stie sa asigure o concordanta intre tema jocului si materialul didactic existent, de felul in care stie sa foloseasca cuvantul ca mijloc de indrumare a elevilor prin intrebari, raspunsuri, indicatii, explicatii, aprecieri.Ambianta de comunicare confera jocului o motivatie sociala suplimentara. Relatiile de grup intervin ca un factor organizatoric care exercita o influenta coercitiva, disciplinatoare asupra activitatii fiecarui copil. In joc, copilul invata sa se supuna cerintelor, regulilor impuse de colectiv. - Autoarea Cuprins:Capitolul I. Consideratii generaleI.1. Conceptul de joc, caracteristici, clasificariI.2. Teorii despre jocI.3. Relatia dintre joc si invatareCapitolul II. Jocul didactic in invatamantul primarII.1. Profilul psihologic al varstei scolare miciII.2. Necesitatea folosirii jocului didactic in invatare la scolarul micII.3. Functiile jocului didacticII.4. Componentele jocului didacticCapitolul III. Importanta jocului didactic in orele de matematicaIII.1. ? Invatam jucandu-ne la matematica ?III.2. Rolul invatatorului in pregatirea, conducerea si indrumarea jocului didacticIII.3. Strategii de realizare a jocului didactic Capitolul IV. Rolul jocului didactic in dezvoltarea creativitatii elevului IV.1. Jocul didactic si metodele activ- participative IV.2. Jocuri didactice utilizate in orele de matematicaConcluziiBibliografieNr. de pagini : 114Anul aparitiei : 2017