Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Psihologie

Ordoneaza
:
Chelcea, Septimiu
Tip afisare:
Psihosociologie. Teorii, cercetari, aplicatii
-20%
Publicarea unei noi editii a oricarei lucrari stiintifice nu inseamna trecerea in uitare a editiei princeps. Era in 2008 cand, in calitate de coordonator, am incredintat tiparului prima varianta a volumului colectiv Psihosociologie. Teorii, cercetari, aplicatii (Chelcea, 2008). La scurt timp, in 2010, s-a publicat a doua editie. Am utilizat aceasta a doua editie ca suport de curs pentru licenta si master la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala (Universitatea din Bucuresti) si la Facult...
PRP: 69,00 Lei  55,20 LeiAdauga in cos
Psihosociologia publicitatii. Despare reclamele vizuale
-20%
Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda univ...
PRP: 67,00 Lei  53,60 LeiAdauga in cos
Psihosociologie aplicata - Publicitatea
-16%
Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie...
Editura 

POLIROM

PRP: 59,95 Lei  50,36 LeiAdauga in cos
Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale
Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza no...
Editura 

POLIROM

Enciclopedie de psihosociologie
Autori: Septimiu Chelcea, Petre Iluţ (coordonatori) ISBN: 973-590-834-4 Pagini: 392 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA