Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Pachet pentru Psihologie practica. Psihologia afacerilor, apararii, influentei, invingatorilor, puterii, sociala, comunicarii, succesului - ***

Editura EUROPRESS GROUP

Pachet pentru Psihologie practica. Psihologia afacerilor, apararii, influentei, invingatorilor, puterii, sociala,  comunicarii, succesului

Pachet pentru Psihologie practica. Psihologia afacerilor, apararii, influentei, invingatorilor, puterii, sociala, comunicarii, succesului

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Autor: ***
Status: Epuizat

Descriere - Pachet pentru Psihologie practica. Psihologia afacerilor, apararii, influentei, invingatorilor, puterii, sociala, comunicarii, succesului


Pachetul pentru Psihologie practica contine 8 carti:


1.  Psihologia afacerilor

Zvonurile... Acest cuvant este aparte. In viata unui om, zvonurile joaca un rol mult mai important decat ar putea parea la prima vedere. Psihofiziologii spun ca zvonurile sunt un stimul puternic pentru instinctul de orientare. Umanitatea nu cunostea inca vorbirea atunci cand zvonurile i-au invadat viata... Ce reprezinta insa in ziua de azi zvonurile si cum pot fi acestea folosite, pentru a-ti schimba, in datele ei esentiale, existenta, puteti afla din aceasta carte!

Autor: Serghei Bezzubtev
Numar de pagini: 230
Format: 11x18 cm
An aparitie: 2006


2.  Psihologia apararii

Omul nu suporta cu usurinta aleatoriul, ireversibilul, concretetea si incarcatura de durere a mortii. Constiinta inspaimantata incearca sa scape de aceasta angoasa existentiala, ca si de sentimentul, ce se amplifica inconstient, de vina, de a fi luat parte la cele intamplate. Eu nu vreau sa iau parte la o moarte. Constiinta incearca sa curme cat mai repede aceasta situatie exceptionala si extenuanta.

Autor: Eduard Kirshbaum, Alina Eremeeva
Numar de pagini: 208
Format: 11x18 cm
An aparitie: 2007


3. Psihologia influentei


Traducere de Ioan Belea. Sunt intrebuintate, de catre om si fata de om, o cantitate uriasa de forme, tipuri si mijloace diferite de influenta – convingerea, constrangerea, sugestia, contaminarea – precum si metode si procedee, tehnici si tehnologii de influenta. Fiecare din aceste influente, dispunand de specificul si posibilitatile lor, capata o intruchipare completa numai prin realizarea sarcinilor si conditiilor actuale ale activitatii si comunicarii in care ele se manifesta. Oportunitatea si eficienta lor depind de alegerea unei strategii, tactici si instrumentari adecvate in imprejurari absolut concrete. O importanta deosebita capata cunoasterea legitatilor si stapanirea, prin metode practice, a organizarii influentei psihologice in acele sfere ale activitatii, unde rolul conducator il joaca procesul comunicarii interumane. Acestea sunt, in principal si inainte de toate, diferitele domenii ale practicii psihologice, manageriale, pedagogice, de marketing si de reclama. Tocmai influenta psihologica formeaza si caracterizeaza potentialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea si tendinta de a folosi influenta psihologica pentru atingerea scopurilor lor apar la profesionistii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se refera, in principal, la necesitatea alegerii unor mijloace, procedee si metode psihologice eficiente de influenta psihologica.

O carte fundamentala de psihologie. Un manual inevitabil.

Autor: Maia Dushkina
Numar de pagini: 270
Format: 13x20 cm
An aparitie: 2008


4. Psihologia invingatorilor


Daca te consideri un invingator, daca experienta pe care o ai ca participant la procesul concurentei este pozitiva, nu mai ai nevoie de modele si teorii; se impune exclusiv o verificare a strategiei tale. Increderea in propria intuitie, in propriile perceptii si in propria stiinta de a castiga pot fi o garantie a succesului. Daca insa nu reusesti sa atingi obiectivul pe care ti l-ai propus, daca eforturile depuse nu au rezultatele scontate, atunci se impune o analiza atenta a situatiei. Aceasta carte te va obisnui, pas cu pas, sa-ti creezi o psihologie de invingator - ceea ce constituie o garantie a succesului!


Autor:   Elena Popova
Numar de pagini: 260
Format: 11x18 cm
An aparitie: 2006


5. Psihologia puterii


Sistemul de relatii de putere prezentat in cartea de fata ne permite sa analizam si sa descriem intr-un mod mai obiectiv, complex si multilateral conceptul de putere. Sunt prezentati parametrii de baza ai puterii (forta, repartizarea, starea etc.), legitatile sale psihologice, teoriile existente privind puterea, rezultatele studiilor efectuate. Cartea este adresata studentilor, masteranzilor si profesorilor de psihologie, filosofie si stiinte sociale din cadrul institutiilor de invatamant superior. De asemenea, prezinta interes pentru politicieni si specialistii in probleme de proiectare a structurilor puterii si stabilire a relatiilor politice.


Autor: Aleksandr Konfisahor
Numar de pagini: 312
Format: 11x18 cm
An aparitie: 2008


6. Psihologia sociala


Psihologia sociala reprezinta un domeniu complex, actual si interesant. Pentru a intelege intreaga complexitate si varietate a fenomenelor si proceselor psihosociale pe care le studiaza aceasta se impune cunoasterea manualelor si materialelor speciale care se raporteaza la diverse curente stiintifice, si care-i dezvolta in mod diferit continutul. Avantajul prezentului manual consta in faptul ca, mai intai, aici sunt tratate riguros problemele cardinale ale psihologiei sociale.


Numar de pagini: 270
Autor:  V. Krasiko
Format: 11x18 cm
An aparitie: 2007


7. Psihologia comunicarii


Va fi vorba, in mare masura, despre comunicare, despre felul in care ea este construita. Despre lucrul caruia ii acordam atentie in timpul comunicarii si despre ceea ce trece pe langa constientul nostru, dar este de 5 ori mai important, despre partea nonverbala, fara cuvinte. In comunicare, noi exprimam ceea ce vrem sa spunem (dar, de asemenea, si ceea ce nu vrem) sub forma gesturilor, mimicii, pozitiilor, miscarilor, intonatiilor si doar in ultimul rand folosind cuvinte. Dar pentru ca noi nu constientizam aceasta importanta parte nonverbala, de obicei primim din inconstientul nostru numai mesaje pe care nu le intelegem bine. Si adesea este absolut de neinteles ce anume i-a provocat o incordare interlocutorului sau de ce s-a bucurat el asa de mult.

Si problema nu este sa va gasiti tot timpul in aceeasi stare, fie ea destul de confortabila, cat mai ales sa va gasiti intr-o situatie corespunzatoare cu starea si cu dorintele dumneavoastra. Nu este tocmai potrivit sa apareti cu un zambet dragalas, deschis, la o inmormantare. De altfel, la fel ca si expresia de tristete si suferinta la aniversarea cuiva. Invatati sa fiti corespunzator. Este la fel ca si lacatul si cheia: situatia este lacatul, iar starea dumneavoastra este cheia de la acest lacat. In aceasta si consta flexibilitatea comportamentala, sa alegi comportamentul cel mai potrivit pentru momentul respectiv, alegand cheia pentru lacat.


Traducere de Andreea Dunaeva.
Autor: Vladimir Russev, Ivan Ognev
Numar de pagini: 368
An aparitie: 2008
Format: 13x20 cm


8. Psihologia succesului


Daca vi se pare ca nu va reuseste mai nimic in viata, atunci aceasta carte reprezinta exact ceea ce ati cautat. Este o carte magica, un "magic book”, care va poate ajuta sa va transformati esecurile in realizari, va poate invata cum sa va construiti, pas cu pas, viitorul, va poate schimba in esente caracterul, cultivandu-va deprinderile necesare unui luptator.

Numar de pagini: 216
Format: 11x18 cm
Autor: Ivan Ognev
An aparitie: 2005 Cartea "Pachet pentru Psihologie practica. Psihologia afacerilor, apararii, influentei, invingatorilor, puterii, sociala, comunicarii, succesului". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Psihologie a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre *** si a fost publicata la Editura EUROPRESS GROUP .
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura EUROPRESS GROUP

Editura EuroPress Group. Carti de la editura EuroPress Group.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.