Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Psihosociologie aplicata - Publicitatea - Chelcea, Septimiu

Editura POLIROM - colectia COLLEGIUM

-9.59 Lei
Psihosociologie aplicata - Publicitatea

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Psihosociologie aplicata - Publicitatea

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: POLIROM
Colectia: COLLEGIUM
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

PRP:59,95 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
50,36 Lei
Diferența: 9.59 Lei

Descriere

Descriere - Psihosociologie aplicata - Publicitatea

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza.

Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Din cuprins:
• Functiile publicitatii
• Societate, cultura si publicitate
• Comunicarea – fundament al publicitatii
• Premisele psihosociologice ale publicitatii
• Simturile – ferestre spre interior si spre exterior
• Perceptie, societate, cultura
• Iluziile si potentialul lor publicitar
• Atitudinile si schimbarea lor
• Creativitatea – cheia succesului in publicitate
• Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui

Nr. de pagini : 560
Anul aparitiei : 2016

Produsul face parte din colectia COLLEGIUM

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Septimiu Chelcea

Alte carti din colectia COLLEGIUM

Alte carti de la editura POLIROM

EDITURA POLIROM S.A. Editura Polirom este o societate pe actiuni cu capital privat, infiintata in februarie 1995 la Iasi; Prima carte editata: Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale; Peste 5500 titluri publicate pina in prezent, dintre care: 2000 - 256 titluri publicate 2001 - 280 titluri publicate 2002 - 400 titluri publicate 2003 - 430 titluri publicate 2004 - 449 titluri publicate 2005 - 474 titluri publicate 2006 - 559 titluri publicate 2007 - 580 titluri publicate 2008 - 620 titluri publicate 2009 - 475 titluri publicate 2010 - 450 titluri publicate 2011 - 457 titluri publicate 2012 - 464 titluri publicate 39 de domenii editoriale: literatura, eseu, jurnale, litere, filosofie, istorie, religie, psihologie, sociologie, politologie, pedagogie, asistenta sociala, studii de gen, media, relatii publice, drept, limbi straine, informatica si calculatoare, educational, economie si afaceri, medicina, sanatate, practic etc.; Peste 60 de serii si colectii, dintre care: Plural, Plural M, Plural Religie, Plural Clasic Ego, Egografii, Fiction Ltd Cariera. Succes. Performante (coordonator Ion-Ovidiu Panisoara) Duplex Chic (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Biblioteca Ioan Petru Culianu (coordonatoare Tereza Petrescu Culianu) Biblioteca Polirom (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Historia (coordonator Mihai Razvan Ungureanu) Document. Istorie recenta (colectie initiata de Andrei Pippidi) Biblioteca medievala (coordonator Alexander Baumgarten) Collegium. Relatii internationale (coordonatori Lucian-Dumitru Dirdala, Andrei Miroiu) Collegium. Litere Collegium. Politici publice si integrare europeana (coordonatori Adrian Miroiu si Iordan Gheorghe Barbulescu) Collegium. Psihologie, Psihologie aplicata (coordonator Adrian Neculau) Collegium. Stiintele educatiei (coordonator Constantin Cucos), Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici (coordonatori Constantin Cucos, Cezar Birzea) Collegium. Stiinte politice, Opus Collegium. Media, Media. Studii si eseuri (coordonator Mihai Coman) Collegium. Relatii publice, publicitate (coordonatoare Cristina Coman) Collegium. Afaceri (coordonator Stefan Prutianu), Economie si societate Collegium. Sociologie. Antropologie (serie initiata de Elisabeta Stanciulescu si coordonata de Lazar Vlasceanu si Liviu Chelcea) Collegium. Psihologie clinica si psihoterapie (coordonator Ion Dafinoiu) Ego. Proza (coordonator Lucian Dan Teodorovici) Ego. Publicistica (coordonator George Onofrei) Informatica si calculatoare, Linux (coordonator Gabriel Ciobanu), Tehnologii Web (coordonator Sabin Buraga) Practic. Cheia succesului, Sanatate, dietetica Studii de gen (coordonatoare Mihaela Miroiu), Bios Traditia crestina (coordonator Adrian Muraru) Psihologia copilului & Parenting (coordonator Georgeta Panisoara) Publicatii proprii: Revista de psihologia sociala - Buletinul Laboratorului "Psihologia Cimpului Social", Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi (redactor-sef: Adrian Neculau); Revista de psihologie organizationala in colaborare cu Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea Bucuresti; Revista de Asistenta Sociala (redactor-sef: Doru Buzducea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; International Review of Social Research (redactor-sef: Liviu Chelcea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; Revista de Istorie Sociala (director: Mihai-Razvan Ungureanu) in colaborare cu Institutul Roman de Studii Strategice; Chora. Revista de studii antice si medievale: filosofie, teologie, stiinte; in colaborare cu Groupe de Recherches Medievales al Centre National de la Recherche Scientifique (Paris), Centrul de Studii Antice si Medievale al Universitatii din Cluj-Napoca. Peste 13.000.000 de volume tiparite; Numeroase premii atribuite de Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU 2000+ s.a.