Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Idealul educational al scolii romanesti solicita un invatamant care sa stimuleze creativitatea, capacitatile cognitive, volitive si actionale ale educabililor, sa ofere cunostinte fundamentale si competente de utilitate directa pentru profesie si pentru o integrare rapida in societate a acestora. Realizarea acestui complex proiect de implini re a personalitatii umane intr-un context socio-economic dinamic si uneori imprevizibil depinde decisiv de modul in care profesorul reusesie sa activeze si sa dezvolte la elevi intregul esafodaj psihologic ce sta la baza capacitatilor care determina reusita actului invatarii si a profesionalizarii lor. Lucrarea de fata, intitulata "Elemente de psihologie a educatiei', intentioneaza sa fie un indrumar pentru toti aceia care opteaza pentru cariera didactica si cauta solutii pentru proiectarea si dezvoltarea diverselor programe educationale. Volumul cuprinde 14 teme care il familiarizeaza pe cititor cu principalele concepte, teorii, cercetari din cadrul domeniului psihologiei educatiei. Sunt abordate intr-o maniera analitico-sintetica teme referitoare la domeniul de actiune al psihologiei educatiei, la factorii dezvoltarii psihice si ai personalitatii, la structura psihologica a activitatilor de cunoastere, la raporturile dintre educatie si invatare, la organizarea rationala a activitatii de invatare, a procesului de adaptare/inadaptare scolara, la influenta succesului/insuccesului asupra nivelului de reusita al elevilor, la prevenirea si combaterea esecului scolar.Cuprins:Domeniul de actiune si de teoretizare al psihologiei educatieiEducabilitatea si factorii dezvoltarii psihice, crestere, maturizare, dezvoltare Cunoastere, intuitie si invatare Personalitatea - cicluri si stadii ale dezvoltarii, in ontogenezaStructura psihologica a gandirii elevului in contextul desfasurarii procesului instructiv - educativEducatie si invatare Optimizarea efortului intelectual al elevuluiTeorii si modele de invatariiPersonalitatea ca structura psihologica integratoare Problematica psihopedagogica a succesului si insuccesului scolarProblematica cunoasterii si evaluarii psihologice a personalitati elevilor Elevii cu ces, dificultati de invatare si aptitudini inalte Psihologia stilul activitatii intelectuale a elevului Profilul de competenta al profesorului modernAutor: Corneliu Novac, Florentin Remus Mogonea
Nr. pagini: 227
Format: 20 x 14,5
Anul aparitiei: 2014