Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Lucrarea abordeaza exhaustiv problematica psihologiei educationale. Cartea, deosebit de utila atat profesorului, cat si psihologului sau consilierului scolar, pune in valoare importanta fundamentarii stiintifice a aplicatiilor educationale, autorul fiind preocupat mai ales de:- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei. CuprinsIntroducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare Anul aparitiei: 2018Numar pagini: 562Format: 17x24