Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul comunicarii in situatii de criza - Mihaila, Viorel

Editura UNIVERSITARA

-4 Lei
Managementul comunicarii in situatii de criza

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Managementul comunicarii in situatii de criza

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

 

Descriere

Descriere - Managementul comunicarii in situatii de criza

Continutul acestui manual este destinat studentilor care studiaza Managementul Crizelor in cadrul programelor de master. Modelele teoretice si optiunile practice ale diverselor scoli de gandire prezentate in text sunt urmaresc sa familiarizeze studentii cu domeniul managementului crizelor in general si cu gestionarea comunicarii in situatii de criza in special. Scopul urmarit este acela de a oferi cadrul informational in interiorul caruia studentii sa poata intelege dinamica organizationala in situatii de criza, sa analizeze modele de gestionare a crizelor dar si posibile directii de actiune pentru managementul comunicarii in situatii de criza concrete.

Ca logica generala, lucrarea analizeaza pe scurt unele dintre principalele abordari din domeniile managementului strategic, comunicarii de masa, influentei sociale, analizei riscului, crize si managementul crizelor cu referiri ulterioare imediate la modele practice utilizate in prezent. Accentul a fost pus pe prezentarea unor solutii practice utilizate in domeniu si care au avantajul ca pot fi usor adaptate la realitatile organizationale contemporane.

Diversele formate de analiza si de planificare prezentate pot fi usor adaptate pentru situatii concrete diverse, elaborarea unui draft pentru un plan de managementul crizei sau o strategie de comunicare.


Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 151
Format: 13x20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA