Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii - Curtin, Patricia A

Editura CURTEA VECHE

-8.02 Lei
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

 

Descriere

Descriere - Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii


Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare  politice si culturale.  Analiza campaniilor Coca-Cola in India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFC in China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

 

Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementate in mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cat si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale. In acelasi timp, de cat mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeaza intr-o institutie publica, intr-o corporatie, in presa sau in diplomatie.

 

Sunt profund convinsa de faptul ca, in aceasta lume a globalizarii, intelectualul mileniului al treilea trebuie sa fie si un bun comunicator - educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adeptii si suporterii comunicarii profesioniste sa aiba la indemana asemenea carti de valoare si sa isi uneasca fortele pentru a valorifica talentul de comunicator si creativitatea romanului, un capital pe care trebuie sa il facem mai bine cunoscut lumii.

 

Ambasador Simona-Mirela Miculescu

coordonatorul colectiei de Relatii Publice Internationale

Autori: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither


Titlu original:  International Public Relations - Negotiating Culture, Identity, and Power
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 360 / Format: 15,5×22 cm
Traducator: Radu Iason Martina



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura CURTEA VECHE. Carti de la editura CURTEA VECHE
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.