Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.

Descriere Specificatii

Descriere - Romantismul german. Ecloziune, expansiune si decadere - Ricarda Huck

"Cineva a spus candva despre operele lui Tieck ca ele nu ar trebui judecate separat, ci laolalta, ca un intreg, la fel cum procedam, de pilda, in fata unei catedrale gotice. Acelasi lucru s-ar putea afirma despre intregul curent romantic. Caci acesta devine o aparitie maiestuoasa abia atunci cand tinem seama de intrepatrunderea si influenta reciproca a tuturor ideilor sale alcatuitoare, de felul in care ele se lumineaza, se intaresc, se amplifica una pe cealalta, in asa fel, incat, daca fiecare idee in parte poate parea arbitrara si informa, ea este insufletita, in interiorul intregului din care face parte si pe locul pe care il ocupa, de o viata plina de stralucire si adevar." (Ricarda HUCH)

"Cu douazeci si cinci de ani in urma Ricarda Huch a scris o carte care corespunde mai degraba situatiei intelectuale din Germania de azi decat celei din 1899. Ea anticipeaza un tip de scriere cu care publicul nostru s-a familiarizat doar de curand, dupa ce aventurile timpului l-au facut sa-i simta necesitatea, iar daca ar aparea azi ar fi negresit la fel de discutata si de dorita ca operele lui Keyserling, Spengler, Gundolf si Bertram. Ma refer la cartea ei despre romantismul german, in doua volume, care s-a ridicat la nivelul obiectului sau, vreau sa spun: a atins tot ce-a fost vreodata mai inalt in Germania, ba chiar in lume." (Thomas MANN, 1924)

Numar pagini: 564
Anul aparitiei: 2011

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Alte carti de la editura HUMANITAS

Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Humanitas este astazi mult extins, editura publicand in prezent atat literatura, filozofie, religie, stiinte sociale si politice, istorie si memorii, cat si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara. Peste 370 de titluri pe an apar in cele mai mult de 50 de colectii si serii de autor ale editurii al carei portofoliu cuprinde numele celor mai importanti autori clasici, moderni si contemporani.