Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Educatie plastica. Ghid I-IV - Oancea, Iustin

Editura ARAMIS

Educatie plastica. Ghid I-IV

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Educatie plastica. Ghid I-IV

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ARAMIS
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Educatie plastica. Ghid I-IV

Ghidul se adreseaza invatatorilor, parintilor si elevilor pasionati de arta plastica. Lucrarea cuprinde un bogat dictionar plastic ilustrat, planificari calendaristice, planificari pe unitati de invatare, descriptori de performanta, precum si proiecte de lectii.

Autori: L. Stan, Oancea Iustin

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ARAMIS

Aramis s-a ancorat, chiar de la infiintare, in realitatile invatamantului romanesc, oferind cititorilor sai o alternativa de esenta in ceea ce priveste rezolvarea problemelor de generate de sinuoasa re-intemeiere a invatamantului romanesc. Cunoasterea indeaproape a caracteristicilor segmentului de populatie caruia i se adreseaza editiile publicate, experienta colectivelor de autori, atenta prospectare a pietei, profesionalismul celor implicati in editarea si tiparirea lucrarilor editurii au determinat de la un an la altul, o crestere semnificativa a numarului si tirajelor titlurilor tiparite in cadrul tipografiei proprii.