Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
CUPRINS PREFATA..................................................................5 I. PROFILUL PSIHOLOGIC AL PRESCOLARILOR.... 7I.1. Profilul psihologic al grupei mijlocii de prescolari.... 7I.2. Factorii educabilitatii.........................................33 II.SPECIFICUL TEXTELOR PENTRU PRESCOLARI 1. Cantecele formule...................................................422. Recitativele-numaratori.......................................... 453. Literatura propriu-zisa........................................... 45II.1. Creatia lirica in versuri............................................471. Poezia religioasa........................................................512. Poezia patriotica........................................................553. Poezia despre natura si vietuitoare.............................. 594. Proverbe, zicatori, ghicitori........................................ 62II.2. Creatia epica in proza..............................................631. Basmul.....................................................................632. Legenda...................................................................693. Povestirea.................................................................70 III. ACTIVITATI DE EDUCARE A LIMBAJULUI PRIN CONEXIUNEA TEXTULUI CU IMAGINEA..........................................711. Povestirea.................................................................. 782. Lectura dupa imagini................................................... 873. Convorbirea............................................................... 984. Memorizarea............................................................ 1045. Jocul didactic.......................................................... .1086. Activitatile integrate.................................................. 1137. Rolul educatoarei in educatia limbajului................. .....115 IV. COORDONATELE METODOLOGICE ALE CERCETARII 1. Scopul si obiectivele cercetarii.................................. 1232. Obiectivele cercetarii............................................... 1233. Ipoteza investigatiei................................................. 1254. Tipul cercetarii.........................................................1255. Variabilele cercetarii................................................ 1256. Coordonatele majore ale metodicii cercetarii..............126 CARACTERISTICILE DESENULUI COPIILORDE 4-5 ANI.......................................................................... 133 CONCLUZII....................................................................... 181 BIBLIOGRAFIE................................................................. 187ANEXE..................................................................................191Anul aparitie: 2015Nr. pagini: 198
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*