Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Elevului nu trebuie sa i se ceara sa ghiceasca ce este in mintea profesorului sau. El trebuie sa fie informat (daca, desigur, nu stie deja). (...) O astfel de comunicare ia putin timp, si poate cel putin impiedica elevul de a se indeparta cu totul pe linia directoare. Comunicarea obiectivului pare sa fie un act potrivit cu frabchetea si cinstea unui profesor bun. In plus, verbalizarea obiectivului il poate ajuta pe profesor sa nu se indeparteze de sarcina sa. (Cagne, Briggs, 139) Rezolvand o problema, elevul ajunge la elabolarea rezolvarii singur, iar calea care conduce la gasirea solutiei adecvate sunt operatiile intelectuale corespunzatoare, rationamentele bazate pe volumul de cunostinte asimilate. Datorita acestor operatii, el descopera noi laturi, noi raporturi si interfete in lucrurile, fenomenale, procesele si evenimentele pe care le cunoaste. (Okon, 132) Autor: Corneliy Craciun Anul aparitiei: 2009 Nr. pagini: 295 Editura: Emia
Categorie: Stiinte umaniste » Pedagogie
Autor: Craciun, Corneliu