Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Fisher-Buttinger, Claudia

Editura POLIROM

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 08/06/2024 - 09/06/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: POLIROM
Status: Epuizat

Descriere Specificatii

Descriere - Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

    Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.
 


Cuprins:
Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand


ANUL APARITIEI:     2011
NUMAR PAGINI:     272
FORMAT:     160x235

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura POLIROM

EDITURA POLIROM S.A. Editura Polirom este o societate pe actiuni cu capital privat, infiintata in februarie 1995 la Iasi; Prima carte editata: Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale; Peste 5500 titluri publicate pina in prezent, dintre care: 2000 - 256 titluri publicate 2001 - 280 titluri publicate 2002 - 400 titluri publicate 2003 - 430 titluri publicate 2004 - 449 titluri publicate 2005 - 474 titluri publicate 2006 - 559 titluri publicate 2007 - 580 titluri publicate 2008 - 620 titluri publicate 2009 - 475 titluri publicate 2010 - 450 titluri publicate 2011 - 457 titluri publicate 2012 - 464 titluri publicate 39 de domenii editoriale: literatura, eseu, jurnale, litere, filosofie, istorie, religie, psihologie, sociologie, politologie, pedagogie, asistenta sociala, studii de gen, media, relatii publice, drept, limbi straine, informatica si calculatoare, educational, economie si afaceri, medicina, sanatate, practic etc.; Peste 60 de serii si colectii, dintre care: Plural, Plural M, Plural Religie, Plural Clasic Ego, Egografii, Fiction Ltd Cariera. Succes. Performante (coordonator Ion-Ovidiu Panisoara) Duplex Chic (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Biblioteca Ioan Petru Culianu (coordonatoare Tereza Petrescu Culianu) Biblioteca Polirom (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Historia (coordonator Mihai Razvan Ungureanu) Document. Istorie recenta (colectie initiata de Andrei Pippidi) Biblioteca medievala (coordonator Alexander Baumgarten) Collegium. Relatii internationale (coordonatori Lucian-Dumitru Dirdala, Andrei Miroiu) Collegium. Litere Collegium. Politici publice si integrare europeana (coordonatori Adrian Miroiu si Iordan Gheorghe Barbulescu) Collegium. Psihologie, Psihologie aplicata (coordonator Adrian Neculau) Collegium. Stiintele educatiei (coordonator Constantin Cucos), Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici (coordonatori Constantin Cucos, Cezar Birzea) Collegium. Stiinte politice, Opus Collegium. Media, Media. Studii si eseuri (coordonator Mihai Coman) Collegium. Relatii publice, publicitate (coordonatoare Cristina Coman) Collegium. Afaceri (coordonator Stefan Prutianu), Economie si societate Collegium. Sociologie. Antropologie (serie initiata de Elisabeta Stanciulescu si coordonata de Lazar Vlasceanu si Liviu Chelcea) Collegium. Psihologie clinica si psihoterapie (coordonator Ion Dafinoiu) Ego. Proza (coordonator Lucian Dan Teodorovici) Ego. Publicistica (coordonator George Onofrei) Informatica si calculatoare, Linux (coordonator Gabriel Ciobanu), Tehnologii Web (coordonator Sabin Buraga) Practic. Cheia succesului, Sanatate, dietetica Studii de gen (coordonatoare Mihaela Miroiu), Bios Traditia crestina (coordonator Adrian Muraru) Psihologia copilului & Parenting (coordonator Georgeta Panisoara) Publicatii proprii: Revista de psihologia sociala - Buletinul Laboratorului "Psihologia Cimpului Social", Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi (redactor-sef: Adrian Neculau); Revista de psihologie organizationala in colaborare cu Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea Bucuresti; Revista de Asistenta Sociala (redactor-sef: Doru Buzducea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; International Review of Social Research (redactor-sef: Liviu Chelcea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; Revista de Istorie Sociala (director: Mihai-Razvan Ungureanu) in colaborare cu Institutul Roman de Studii Strategice; Chora. Revista de studii antice si medievale: filosofie, teologie, stiinte; in colaborare cu Groupe de Recherches Medievales al Centre National de la Recherche Scientifique (Paris), Centrul de Studii Antice si Medievale al Universitatii din Cluj-Napoca. Peste 13.000.000 de volume tiparite; Numeroase premii atribuite de Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU 2000+ s.a.