Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Afaceri

Incepe cu raspunsul
-22%
Cartea contine o colectie de nouazeci si patru de istorisiri reale provenite din cariera de patruzeci de ani ca CEO a lui Seelert in cadrul a cinci companii din trei industrii diferite. Seelert dezvaluie in aceasta carte usor de citit insa extrem de realista, strategiile, practicile si principiile de baza in procesul de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor de business. Mai mult decat atat, autorul ne impartaseste din intelepciunea dobandita in urma experientelor extraordinare legate ...
Editura 

AMSTA

PRP: 35,00 Lei  27,30 LeiAdauga in cos
Planul de actiune pentru 100 de zile al noului lider
-22%
Planul de actiune pentru 100 de zile al noului lider (Cum sa preiei controlul, sa iti consolodezi echipa si sa obtii rezultate imediate. Lucrarea de fata abordeaza un domeniu al vietii noastre profesionale caruia nu i s-a acordat atentia cuvenita pana acum si anume ceea ce autorul numeste “on-boarding experience” sau procesul de integrare in cadrul unei noi functii. Foarte multi manageri esueaza in noua lor functie nu pentru ca ar fi incompetenti ci pentru ca si-au pregatit acest ...
Editura 

AMSTA

PRP: 35,00 Lei  27,30 LeiAdauga in cos
Realitatea in afaceri
Realitatea in afaceri un ghid realist despre: - Inteligenta - Management - Marketing - Competitie Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric, precum si neroziile evidente si neglijenta in afaceri, toate aceastea, autorul le taxeaza cu ireverentiozitate si umor. Pe toti cei care alearga...
Editura 

AMSTA

Planul de actiune de 100 de zile al noului lider
Lucrarea de fata abordeaza un domeniu al vietii noastre profesionale caruia nu i s-a acordat atentia cuvenita pana acum si anume ceea ce autorul numeste “on-boarding experience” sau procesul de integrare in cadrul unei noi functii. Foarte multi manageri esueaza in noua lor functie nu pentru ca ar fi incompetenti ci pentru ca si-au pregatit acest esec inca dinainte de a prelua efectiv noua functie. Prima lectie extrem de importanta prezentata in aceasta carte spune ca prima zi in noua...
Editura 

AMSTA