Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Mionel, Oana
Tip afisare:
Tranzactii comerciale. De la national la international
-16%
Lucrarea prezinta notiuni de baza pentru tranzactiile comerciale. In realizarea acestei carti am pornit de la aparitia si evolutia tranzactiilor comerciale si am continuat cu formele de realizare a exporturilor, contractul de vanzare–cumparare, instrumente si modalitati de plata, derularea tranzactiilor, tehnici de realizare a tranzactiilor comerciale, bursele de marfuri si comertul fairtrade.Lucrarea este structurata pe 11 capitole, toate capitolele sunt redactate intr-un stil accesibil s...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 42,00 Lei  35,28 LeiAdauga in cos
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-16%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  16,80 LeiAdauga in cos
Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz
In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educ...
Editura 

UNIVERSITARA