Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing in artele spectacolului
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava %u0218tefanescu, Gilda Lazar, Marinela %...
Editura 

EIKON

20,00 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap
-15%
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap AUTOR: Dr. Tudor Gheorghe, Drd. Cerceloiu MadalinANUL APARITIEI: 2019ISBN: 978-606-711-978-7NR. PAGINI: 182FORMAT: 14,5x20,5 cm
Editura 

EIKON

27,00 Lei (-15%)  22,95 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Principiile vanzarilor. Contine CD-ROM
-15%
CuprinsViata, timpul si cariera agentului de vanzari profesionistMarketingul relatiilor: vanzarea fara intermediarIn primul rand etica... si apoi relatiile cu clientiiPsihologia aplicata in domeniul vanzarilor: de ce cumpara oameniiComunicarea in scopul construirii relatiei: Nu totul consta in vorbeCunostintele in domeniul vanzarilor: clienti, produse, tehnologiiProspectarea pietei - esenta vanzariiPlanificarea abordarii este o necesitateSelectarea atenta a metodei de prezentare care trebuie uti...
33,72 Lei (-15%)  28,66 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate. Studiu de Caz
-3%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB in cadrul serviciilor de sanatateCapitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate in sistemul serviciilor de sanatateCapitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sanatateCapitolul 4: Cercetare calitativa a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB si a instrumentelor de marketing online in sfera serviciilor de sanatate din RomaniaCapitolul 5: Cercetare cantitativa privind ima...
Editura 

CAROL DAVILA

47,10 Lei (-3%)  45,69 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
-3%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatateCapitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilorCapitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatateCapitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si ech...
Editura 

CAROL DAVILA

47,10 Lei (-3%)  45,69 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Marketingul Experiential in Serviciile de Sanatate
-3%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatateCapitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketin...
Editura 

CAROL DAVILA

47,10 Lei (-3%)  45,69 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Invata vanzari din greselile mele
-25%
Sunt un om la fel ca oricare altul: pe cat de plin de calitati, pe atat de plin de defecte. Pentru ca de foarte multe ori viata mi-a aratat ca este mult mai usor sa invat din greselile altora decat sa trec chiar eu prin toate greselile posibile, am decis sa ii ajut pe altii, sa ii ajut sa invete din greselile mele fara sa mai treaca ei insisi prin ele.Pentru ca in vanzari totul este despre timp si folosirea lui cat mai eficient posibil, imi doresc ca, invatand din greselile enumerate in prezenta...
29,00 Lei (-25%)  21,75 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala
De la Marketing la RightketingAs vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impers...
39,00 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Growth Hacker in Marketing
-20%
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a u...
24,00 Lei (-20%)  19,20 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Planul de marketing, de la obiective la rezultate - Iuliana Petronela Gardan
-15%
Dinamica accelerata a mediului de marketing coroborata cu dificultatile din ce in ce mai mari legate de prognozarea evolutiei acestuia dau nastere la situatii in care managementul companiilor nu reuseste sa integreze cu succes resursele umane, financiare si logistice disponibile, intr-un orizont de timp dat pentru indeplinirea unor obiective strategice. De foarte multe ori, aceasta imposibilitate se rezuma la incapacitatea de a planifica in mod coerent activitatea de marketing. Indiferent de mar...
Editura 

UNIVERSITARA

35,00 Lei (-15%)  29,75 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania - Adrian Cioroianu
-15%
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevo...
42,00 Lei (-15%)  35,70 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac
Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.Pri...
Editura 

UNIVERSITARA

22,00 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Irezistibil. Dependenta de tehnologie si afacerile din spatele ei - Adam Alter
-10%
Aparitia in limba romana a cartii Irezistibil este sustinuta de UniCredit Bank.In aceasta carte revolutionara, Adam Alter urmareste ascensiunea dependentei comportamentale si explica motivele pentru care multe dintre produsele contemporane sunt irezistibile. Chiar daca aceste produse miraculoase elimina distantele care ii separa pe oameni, magnetismul lor extraordinar si, uneori, nociv nu este intamplator.Companiile care proiecteaza aceste produse le ajusteaza de-a lungul timpului, pana devine a...
Editura 

PUBLICA

49,00 Lei (-10%)  44,10 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Marketing in sport -  Daniel Adrian Gardan
Sportul a reprezentat si reprezinta una dintre cele mai complexe activitati umane, specifica pentru fiecare cultura si civilizatie in parte, de-a lungul istoriei. Dezvoltarea sportului in general, vazut drept parte integranta a unui stil de viata, precum si a ramurilor sportive dedicate performantei a fost accelerata in ultima jumatate de secol pe fundalul evolutiei spectaculoase a unei multitudini de aspecte conexe practicarii sportului: materialele si tehnologiile utilizate la fabricarea echip...
Editura 

UNIVERSITARA

35,00 Lei Adauga in cos
expediere 24h
First Steps into Marketing
-12%
Contents: Unit 1: Socialising in Business (p7) Unit 2: Education (p19) Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31) Unit 4: Marketing Yourself (p44) Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62) Unit 6: Marketing 1 (p74) Unit 7: Marketing 2 (p86) Unit 8: Adertising and Branding (p97) Unit 9: Management (p113) Unit 10: The European Union (p124) Key (p132) Bibliography (p143) To the students, This textbook is addres...
Editura 

URANUS

20,00 Lei (-12%)  17,60 Lei
expediere 24h
Contagios - Cum se raspandesc ideile
-20%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
47,20 Lei (-20%)  37,76 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

18,55 Lei (-12%)  16,32 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Apple dupa Steve Jobs. Imperiul bantuit - Yukari Iwatani Kane
-20%
Moartea lui Steve Jobs a ridicat una dintre cele mai presante intrebari care puteau aparea in lumea tehnologiei si a afacerilor: poate oare Apple sa ramana la fel si fara liderul sau iconic? Multi din interiorul companiei s-au aratat dornici sa arate ca Apple putea fi la fel de inovativa ca atunci cand era condusa de Jobs. Altii erau dureros de constienti de imensa provocare ce li se asternea in fata. Iar pe masura ce afacerea a devenit tot mai complexa si globala, Apple s-a trezit in centrul ...
52,98 Lei (-20%)  42,38 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

41,43 Lei Adauga in cos
expediere 24h
Introducere in cercetarea de marketing (Cristinel Constantin)
Autor: Cristinel Constantin, Alina Simona TecauAnul aparitiei: 2013Nr. pagini: 193
Editura 

UNIVERSITARA

28,90 Lei Adauga in cos
expediere 24h