Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Kotler, Philip
Tip afisare:
10 Pacate capitale de marketing - Semne si solutii
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in prezent in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Phil...
Editura 

CODECS

29,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing in sectorul public
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru...
Editura 

METEOR PRESS

Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
-15%
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri...
Editura 

BRANDBUILDERS

Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire
Descriere carte: "De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." Howard Rothman, Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, ...
Editura 

METEOR PRESS

Kotler despre marketing - Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele
“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu. Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler, care au ajutat atatea corp...
Editura 

BRANDBUILDERS

Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea...
Editura 

PUBLICA

Managementul marketingului
Dr. Philip Kotler, autoritate mondiala in domeniul marketingului, autor a numeroase carti si articole de specialitate publicate de cele mai prestigioase edituri americane si nu numai, laureat al mai multor premii internationale printre care: Prize for Marketing Excellence, Charles Coolidge Parlin Award, Distinguished Marketing Educator si Paul D. Converse Award, ofera cititorilor, prin intermediul cartii Managementul marketingului, posibilitatea de a face cunostinta cu o lucrare de referinta i...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului. Editia a III a
Prezentare: Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sal...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului ed a III-a
Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing. Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practic...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului editia a IV-a
Marketingul este de interes pentru toti, indifferent de ce ofera : bunuri, servicii, proprietati, personae, locuri, evenimente, informatii, idei sau organizatii.Asadar, aceasta noua editie este dedicate ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme : ? Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale; ? Lantul cereri...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului - ed. V-a (cartonata)
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: - Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale - Lantul cererii si managementul lantului aprovizi...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului, ed. 4
Prezentare: Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului pastreaza toate elementele care l-au facut sa ocupe un loc de frunte la nivel mondial pentru aproape doua decenii, dar a fost meticulos revizuit in ideea celei mai importante teme de marketing a acestui mileniu: conectarea. Cartea vine cu importante notiuni teoretice noi si o analiza mai extinsa pe urmatoarele teme: Conectare cu clientii: conectare mai selectiva, mai directa si pentru toata viata. Marketing relational - ga...
Editura 

TEORA