Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Jurnalistica

Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)
-16%
Cristina Leovaridis - Studii- Facultatea de Filosofie. Universitatea Bucuresti, sectia Filosotia culturii.- Master "Antropologie sociala si dezvoltare regionala". Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti. - Studii postuniversitare "Comunicare si managementul resurselor umane". Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Universitatea Bucuresti. - Doctorat in Sociologie, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Univesitatea Bucuresti. Tema tezei: ,.Indust...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 38,05 Lei  31,96 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Industria publicitatii (o abordare organizationala)
-16%
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmar...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 39,50 Lei  33,18 Lei
in curs de reaprovizionare