Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Industria publicitatii (o abordare organizationala) - Leovaridis, Cristina

Editura UNIVERSITARA

-6.32 Lei
Industria publicitatii (o abordare organizationala)

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Industria publicitatii (o abordare organizationala)

Apreciere: 3.3/7 (7 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:39,50 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
33,18 Lei
Diferența: 6.32 Lei

Descriere

Descriere - Industria publicitatii (o abordare organizationala)

"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmare promoveaza valori menite sa ofere satisfactii in munca angajatilor-experti (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, initiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adreseaza studentilor si specialistilor (cercetatori, profesori, dar si manageri) din domeniul publicitatii, comunicarii, dar si din domeniul sociologiei organizatiilor si al resurselor umane."



Anul aparitiei: 2007
Nr. pagini: 454


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Cristina Leovaridis

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA