Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Pedagogie

Ordoneaza
:
Cristea, Sorin
Tip afisare:
Curriculum. Concepte fundamentale in pedagogie
-35%
Volumul 13 – CURRICULUM – deschide modulul de studio aflat la finalul Colectiei Concepte Fundamentale in Pedagogie. Are ca sfera de referinta Teoria generala a curriculumului. Problematica sa va fi analizata pe parcursul volumelor 13-17. Constructia sa, logica si epistemologica, implica valorificarea primelor doua module de studiu, raportate la doua stiinte pedagogice fundamentale: Teoria generala a educatiei si Teoria generala a instruirii (Didactica generala). Caracteristici: Pag...
PRP: 28,00 Lei  18,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Pedagogie. Teoria generala a educatiei
-35%
Lucrarea vine in intampinarea nevoilor de pregatire a examenelor de catre profesorii de toate specializarile, dar si a studentilor viitori profesori care se pregatesc pentru cariera didactica prin studiul stiintelor educatiei la nivel de licenta, masterat, doctorat. Cartea este structurata la nivelul a sase module de studii: I. Pedagogia. Stiinta socioumana specializata in studiul educatiei II. Educatia. Obiect de studiu specific al pedagogiei III. Finalitatile educatiei IV. Continuturile g...
PRP: 69,90 Lei  45,44 LeiAdauga in cos
In Stoc
Continuturile instruirii/procesului de invatamant. Volumul 9
-35%
Continuturile instruirii/procesului de invatamant. Volumul 9 este structurat in trei capitole plus partea finala de Aplicatii. Capitolul 1 - Continutul instruirii/procesului de invatamant la nivel de concept pedagogic fundamental.Capitolul 2 - Factorii care determina calitatea continutului instruirii/procesului de invatamant. Capitolul 3 - Proiectarea pedagogica a continutului instruirii/procesului de invatamant (I/PI) a nivel de documente curriculare. Partea de aplicatii urmareste exemplificare...
PRP: 18,00 Lei  11,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Realizarea instruirii ca activitate de predare-invatare-evaluare - Vol. 12
-35%
In aceeasi colectie: Pedagogie/Stiintele Pedagogice/Stiintele Educatiei Educatia. Concept si analiza Finalitatile educatiei Continuturile si formele generale ale educatiei Sistemul de educatie/ Invatamant Instruirea/ Procesul de invatamant Formele de organizare a instruirii/ Procesului de invatamant Obiectivele instruirii/ Procesului de invatamant Continuturile instruirii/ Procesului de invatamant Metodologia instruirii in cadrul procesului de invatamant Evaluarea instruirii in cadrul procesului...
PRP: 24,00 Lei  15,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Continuturile si formele generale ale educatiei - Vol 4
-35%
Continuturile si formele generale ale educatiei constituie doua concepte pedagogice fundamentale, confirmate: a) istoric, in diferite variante terminologice, adaptabile si in prezent (educatie religioasa/spirituala - educatie morala; educatie politehnica - educatie tehnologica; educatie corporala - educatie fizica etc.; educatie intentionata - educatie formala; educatie neintentionata - educatie informala etc.); b) logistic, ca axiome ale educatiei, abordate specific, separate sau/si complementa...
PRP: 18,00 Lei  11,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Finalitatile educatiei - Sorin Cristea. Concepte fundamentale in pedagogie (Volumul III)
-35%
Volumul 3 - Finalitatile educatiei - Cele cinci capitole vizeaza: a) definirea finalitatilor educatiei la nivel general si analiza lor din perspectiva specifica: filozofica, politica, manageriala; b) definirea finalitatilor educatiei la nivel de concept pedagogic fundamental; c) clasificarea finalitatilor educatiei pe baza unor criterii semnificative pedagogic; d) analiza finalitatilor educatiei proiectate la nivelul sistemului si al procesului de invatamant; e) construirea unui model-ideal de d...
PRP: 18,00 Lei  11,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Educatia. Concept si analiza - Conceptele fundamentale in pedagogie, volumul II
-35%
Cuprins: Argument - Educatia. Concept si analizaCapitolul 1Conceptul pedagogic de educatie1. Definitii ale educatiei 2. Definirea educatiei la nuvel de concept pedagogic fundamental 3. Analiza educatie la nivel de concept pedagogic flundamentalCapitolul 2Structura de functionare a educatiei1. Componentele principale ale educatiei2. Analiza componentelor principale ale educatiei 3. Un model-ideal al structurii de functionare al educatieiCapitolul 3Caracteriticile generale ale educatiei1. Tipuri d...
PRP: 18,00 Lei  11,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Formele de organizare a Instruirii - Procesului de Invatamant - Vol. 7
-35%
Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de invatamant – este structurat in functie de urmatoarele obiective: 1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire; 2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire; 3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational. Partea finala ...
PRP: 18,00 Lei  11,70 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Pedagogie. Harti Conceptuale - volumul I
-35%
Lucrarea Pedagogie. Harti conceptuale este conceputa in doua volume raportate la notiunile-cheie definite si analizate de stiintele pedagogice fundamentale (Fundamentele pedagogiei, Teoria generala a educatiei, Teoria generala a instruirii, Teoria generala a curriculumului) aflate la baza constructiei epistemiologice a tuturor stiintelor educatiei, mai vechi sau main oi. Volumul 1 este structurat in trei parti: 1. Argumente (Editorial; Psihologic si informatic; Pedagogic – Teorii general...
Metodologia instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 10
La nivel general, metodologia are semnificatia larga de stiinta aplicata, recunoscuta si prin formula de tehnologie. Raporturile dintre stiinta si tehnologie (metodologie, in sens larg) consemneaza distanta dintre momentul descoperirii stiintifice si cel al aplicarii la scara sociala. In evolutie istorica, in societatea infonnationala, bazata pe cunoastere, granita dintre stiinta si tehnologie tinde sa fie redusa sau chiar anulata pe circuitul epistemologic cercetare fundamentala - orientata - o...
Instruirea. Procesul de invatamant - Concepte fundamentale in pedagogie (Volumul 6)
Activitatea de instruire, proiectata si realizata in contextul procesului de invatamant, organizata formal si nonformal, cu multiple deschideri spre informal, constituie obiectul de studiu specific al didacticii generale - stiinta pedagogica fundamentala, alaturi de teoria generala a educatiei si de teoria generala a curriculumului.Aceste trei stiinte pedagogice fundamentale asigura:a) nucleul epistemic tare al domeniului, care fixeaza matricea de baza necesara tuturor stiintelor pedagogice mai ...
Sistemul de educatie-invatamant (Concepte fundamentale in pedagogie)
ARGUMENT Sistemul de educatie reprezinta cadrul general in care este realizata educatia prin activitati organizate si planificate, dar si numeroase influente neintentionate, exercitate continuu Ia nivelul mediului social - comunitar, cultural, economic, politic, natural - in mod direct si indirect, spontan, difuz, eterogen, accidental, incidental. Din aceasta perspectiva, sistemul de educatie poate fi definit si interpretat in sens larg si in sens restrans. In sens larg, sistemul de educatie rep...
Pedagogia. Stiintele pedagogice, stiintele educatiei - Conceptele fundamentale in pedagogie, volumul I
Cuprins: O colectie pedagogica necesaraColectia concepte fundamentale in pedagogieArgument- Pedagogie/Stiintele pedagogice/Stiintele educatieCapitolul 1Statutul epistemologic al pedagogiei1. Probleme critice2. Analiza stadiului cunoasterii in pedagogieCapitolul 2Evolutia istorica a pedagogiei1. Critici de analiza2. Pedagogia premoderna3. Pedagogia moderna4. agogia postmodernaCapitolul 3Pedagogia din perspectiva paradigmei curriculumului1. Pedagogia in contextul istoric al paradigmei curriculumul...
Fundamentele pedagogiei
Prin cele trei sectiuni ale sale, volumul reprezinta o introducere in pedagogia generala si acopera o zona semnificativa din teoria curriculumului (curriculumul tratat ca paradigma, mod de abordare a teoriei pedagogice), avind deschidere catre teoria instruirii si a evaluarii. Prima parte analizeaza statutul epistemologic al pedagogiei ca stiinta socioumana specializata in studiul educatiei, in timp ce a doua sectiune defineste si discuta, din perspectiva paradigmei curriculumului, conceptele pe...
Editura 

POLIROM

Dictionar de pedagogie
Dicţionarul de pedagogie propune trei categorii de concepte cu valoare metodologică superioară, confirmată ?n numeroasele situaţii concrete care apar ?n activitatea de formare-dezvoltare permanentă a personalităţii, proiectată ?n mediul şcolar şi extraşcolar: a) concepte fundamentale, de maximă stabilitate epistemică: educaţia, finalităţile educaţiei, sistemul de educaţie, reforma educaţiei; ...
Editura 

LITERA

Studii de pedagogie generala
Din cuprins: Teoria generale a educatiei, teoria generala a inbstruirii, proectarea instruirii, didactica functionala, teoria evalurii, proectarea curriculara a lectiei, teoria curiculumului, statutul stiintelor educatiei, cercetarea pedagogica, sinteza. Nr. pag:248 Anul aparitiei: 2004 isbn: 973-30-2778-2