Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 15 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Astazi, gratie dezvoltarii fara precedent a mijloacelor de informarein masa, a capacitatilor noilor tehnici de comunicare, a relativ recentuluivector informational aflat in plina expansiune - Internetul -, informatiase raspandeste si este receptata mai rapid ca oricand pe intreaga planeta.Asteptarea, asimilarea si utilizarea ei curenta au devenit la fel de presante precum satisfacerea celorlalte trebuinte umane - biofiziologicesi psihosociale.Disparitia barierelor tehnice de comunicare a facut ca pamantul safie nu numai un "sat global” (Marshall McLuhan), ci si un "satelectronic” in spatiul caruia informatia, in diversele ei forme, reala,trunchiata, partiala sau falsificata circula in mare viteza.Consumul zilnic de informatie, cu diferentele inerente, cantitativesi calitative, de la un individ la altul, de la o comunitate nationala la alta,reprezinta o obisnuinta, o necesitate de la sine inteleasa si a careiignorare genereaza inevitabil frustrare, nemultumire si chiar nesiguranta.Ziarele, revistele, radioul, televiziunea si mai nou Internetul suntcanale prin care se influenteaza, orienteaza si dirijeaza opinia publica,interesele si motivatiile oamenilor, constiintele,. chiar dincolo degranitele propriilor vointe si simturi. Suntem tot mai dependenti deaceasta retea globala pentru a fi la curent cu ceea ce se intampla in lume.Am vazut la televizor, am auzit la radio, am citit in ziar sunt afirmatiicare se invoca adesea pentru a argumenta un punct de vedere sau a justifica o anume atitudine sau conduita. De aceea ne bazam mult pecredibilitatea si integritatea mediilor de informare.CUPRINSPrefataDezinformarea si eulCe anume nu e dezinformarea?De la gura la urecheE adevarat, fiindca am cititZilele RadiouluiDezinformarea se organizeazaPerioada clasicaTentative occidentaleCine a castigat Razboiul Rece?Cum se concepe?Cum se practica?Accesorii verbaleAccesorii senzorialeCutiile de rezonantaE adevarat fiindca am vazutUn studiu de cazRazboiul informatiilorUn mod de a traiCe e de facut?MultumiriNota autoruluiBibliografie selectivaFormat: 13x20 cmNr. de pagini : 256Anul aparitiei : 2009
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*