Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Small Data - Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa - Lindstrom, Martin

Editura PUBLICA

-8.82 Lei
Small Data - Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 26/09/2024 - 26/09/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Small Data - Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa

Apreciere: 5.0/7 (5 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:49,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
40,18 Lei
Diferența: 8.82 Lei
  • article-title

    Top 10 carti de antreprenoriat pe care sa nu le ratezi

    Ești antreprenor sau te gândești să pășești pe acest drum captivant? Atunci, pregătește-te să îți amplifici viziunea și să îți adâncești cunoștințele cu colecția noastră de lecturi obligatorii. În lumea rapidă și plină de provocări a antreprenoriatului, fiecare decizie contează și fiecare perspectivă nouă poate deschide drumul către succes. De la inovație continuă și lideri inspiraționali până la strategii disruptive [...]

Descriere Specificatii

Descriere - Small Data - Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa



Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.

Citind paginile acestei carti, veti afla:

    Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.
    Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
    Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
    Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
    Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.
    Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
    Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.

Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.


Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare. Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiunea

Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum. O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cartii Triburi

In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora. Chip Heath, coautor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch

Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune. Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau. Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara

O minte originala si iscoditoare. Time Magazine

Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului. Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de povesti surprinzatoare. Unicredit Bank

Nr. de pagini : 336
Anul aparitiei : 2016


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Martin Lindstrom

Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA