Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Ordoneaza
:
Dumitrascu, Vadim
Tip afisare:
Managementul intre culturi Interculturalitate si elemente de management comparat
-30%
Relatia dintre cultura tarii si cultura organizationala este una fundamentala, de aceea este extrem de importanta intelegerea corecta a particularitatilor fiecareia. In afara de aceasta, in interiorul organizatiei poate fi identificat un mozaic de efecte culturale oarecum independente de cultura tarii si chiar de cultura organizationala. Aceste efecte pot fi produse de cultura sectorului de afaceri sau culturile departamentale / divizionale regasite in cadrul organizatiei. Acest melanj cultural ...
PRP: 27,00 Lei  18,90 LeiAdauga in cos
In Stoc
Servicii si utilitati publice. Economie. Management. Strategii. Politici
-16%
Lucrarea trateaza subiecte de interes maxim, cum ar fi fundamentele economiei serviciilor si utilitatilor publice; particularitatile economice, manageriale si tehnice ale serviciilor publice; modalitatile de organizare si gestiune; proiectarea / planificarea sistemelor de furnizare; specificul managementului in organizatiile publice; strategiile de afaceri; politicile publice; structura costurilor de prestare; modalitatile de stabilire a tarifelor; gestiunea calitatii serviciilor publice; partic...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 30,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul general al firmei. Concepte. Instrumente. Modele
-16%
Cele trei perspective asupra firmei -„masinarie“ generatoare de rezultate economice, colectivitate omeneasca si organism evolutiv- ne indreptatesc sa credem ca managementul firmei nu este numai un management strict economic, ci si un management organizational si, deopotriva, un management al dezvoltarii. Managementul firmei este in toate cele trei aspecte simultan, fara vreo discriminare, fara vreo ierarhie, fara vreo ordine de prioritate. Sarcina managementului este de a crea si men...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 30,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Leadership si cultura organizationala
-16%
Actualul univers al organizatiilor este compus din variabile interdependente si interactive, care, deseori, ofera veritabile surprize, nu intotdeauna placute. Viziunea taylorista asupra organizarii, conform careia organizatia este conceputa rational, aidoma unei masini, in vederea executarii unor sarcini clare intr-un context stabil, s-a nascut intr-o lume dominata de antihazard si certitudine. Ordinea de tip mecanicist avea vocatia sa imblanzeasca si sa structureze dezordinea vietii sociale. Pr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 31,00 Lei  26,04 LeiAdauga in cos
In Stoc
Liderii: Arhetipuri si roluri organizationale. Leadership si cultura organizationala
-16%
Arhetipurile reprezinta configuratii universale primordiale care formeaza subconstientul sau inconstientul colectiv. Sunt imagini care nu se limiteaza la mostenirea culturala sau rasiala a unui individ sau grup uman. Ele sintetizeaza principii generatoare care guverneaza conditia si existenta umana oriunde in timp si spatiu. Arhetipurile exprima teme, probleme, drame si asteptari comune pentru intreaga specie umana, intalnite in toate epocile si la toate popoarele. Plasandu-se dincolo de rationa...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 34,00 Lei  28,56 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri
-16%
PR reprezinta managementul comunicarii intre organizatie si publicurile acesteia. Publicurile sunt grupuri de persoane importante pentru organizatie, care influenteaza, prin deciziile si comportamentele lor, evolutiile si performantele organizationale.Misiunea PR este de a castiga atentia publicurilor in moduri avantajoase pentru organizatie. De aceea, PR trebuie privit mai intai de toate ca un efort sistematic indreptat spre crearea si mentinerea bunavointei reciproce intre organizatie si publi...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 35,00 Lei  29,40 LeiAdauga in cos
In Stoc
Management comparat. Tendinte si provocari postmoderne
-30%
In ce masura se poate discuta despre „Euromanagement”, respectiv despre un „model comun” de management practicat de firmele ce isi desfasoara activitatea in Uniunea Europeana? Acest lucru nu reprezinta un demers hazardat doar in masura in care firmele europene, indiferent de tara lor de origine, sunt animate de un ansamblu de valori si preocupari de acelasi gen. De asemenea, reflectiile pe aceasta tema sunt incurajate de faptul ca, in prezent, asistam la un proces de diso...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul performantelor financiare. Concepte. Modele. Instrumente
-16%
Managementul performantelor financiare cuprinde ansamblul de activitati, structuri de organizare si decizii prin care este asigurata cresterea performantei financiare a intreprinderii. Continutul managementului performantelor financiare poate fi abordat intr-un mod riguros doar facand referire la obiectul sau, la sarcinile fundamentale care ii revin si la responsabilitatile operationale concrete incredintate diferitor specialisti din cadrul intreprinderii.Obiectul managementului performantelor f...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 42,00 Lei  35,28 LeiAdauga in cos
Bazele managementului. Paradigma sistemica. Abordare cognitiva. Perspectiva comportamentala
-16%
Am incercat, foarte succint, sa justific subtitlul acestei lucrari – paradigma sistemica, abordare cognitiva, perspectiva comportamentala, explicand modul in care intentionez sa prezint fundamentele managementului organizatiilor. Desi am dorit ca aceasta carte sa fie mai intai de toate un manual universitar, nu m-am putut abtine sa nu-i confer, de asemenea, si o nota de lucrare de popularizare, fapt care explica recursul masiv la exemple si analogii din multe alte domenii si, uneori, accen...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 47,00 Lei  39,48 LeiAdauga in cos
Managementul investitiilor. Abordari teoretice si instrumente aplicative
-30%
Obiectivul general al managementului financiar se refera la maximizarea valorii de piata a firmei. Prin atingerea acestui obiectiv este justificata, din punct de vedere financiar, investitia initiala in afacere, realizata de actionarii firmei. Pentru a-l indeplini, managementul trebuie sa identifice si sa selecteze acele oportunitati de investitie care genereaza cele mai consistente fluxuri de valoare economica. Din aceasta perspectiva, intreaga firma reprezinta un portofoliu de investitii anter...
PRP: 48,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
In Stoc