Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Cetina, Iuliana
Tip afisare:
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii Capitolul 7. Politica de produs Capitolul 8. Politica de pret Capito...
Editura 

URANUS

PRP: 33,00 Lei  29,04 LeiAdauga in cos
In Stoc
Strategii de marketing bancar
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare. Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica s...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Marketingul competitiv in sectorul serviciilor
Prezentare: -bunuri materiale si servicii - analiza comparativa -coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor -marketing intern si performanta -formarea personalului si munca in echipa -evaluarea si recompensa personalului -consumatorul de servicii -managementul seviciilor - stiluri si atitudini -relatiile firmei de servicii cu piata.Contine: 104 paginiCod 0592
Editura 

TEORA