Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Blog Marketing - Wright, Jeremy

Editura BUSINESS MEDIA GROUP

Blog Marketing

Imagini aditionale

  • Blog Marketing

Blog Marketing

Apreciere: 3.7/7 (47 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


39,60 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Blog Marketing

Metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinere a unor rezultate exceptionale in afaceri.

Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentru succesul afacerii tale.

Cum ar fi daca ai putea asculta milioane de oameni- clienti, angajati, competitori, parteneri, chiar si mijloacele mass-media, atunci cand discuta despre compania ta, despre produsele tale si despre modul in care ai ales sa iti faci reclama?

Si cum ar fi daca ai putea sa folosesti toate aceste informatii atat de reale si de proaspete, ca sa afli exact ceea ce isi doresc clientii tai? Prea frumos ca sa fie adevarat? Inseamna ca nu ai patruns inca in lumea blog-ului si nici nu banuiesti inca puterea acestuia.

Astazi, intre 50 si 100 de milioane de bloggeri comunica prin intermediul Internetului, exprimandu-si gandurile si trairile. Cu milioanele sale de voci, ce pot oricand fi ascultate, acest mediu nou a  devenit un forum al lumii. Nicio afacere nu poate sa faca greseala sa nu participe la discutiile care au loc pe acest forum universal.

In cartea Blog Marketing, unul dintre specialistii momentului in acest nou domeniu, Jeremy Wright explica cum si mai ales de ce companiile, indiferent de sfera lor de activitate trebuie sa interactioneze cu clientii lor prin intermediul blog-ului.

Blog Marketing este o carte ce abunda in exemple concrete despre cum blogging-ul poate sa creasca puterea brand-ului tau; sa creeze experiente placute consumatorului tau; sa aduca feedback de la clienti legat de compania si produsele tale; sa transforme modul in care iti construiesti afacerea; sa simplifice proceduri de lucru pentru indeplinirea diverselor proiecte si iti creasca profiturile. Autorul argumenteaza destul de clar de-a lungul celor trei sute de pagini  modul in care acest instrument iti poate modifica modul de abordare al propriei afaceri. "Daca nu folosesti blogging-ul ai numai de pierdut. Iti pierzi clientii pe care ii ai acum, dar si pe cei  pe care ai putea sa ii castigi, iti pierzi influenta pe care ai putea sa o exerciti si pierzi in privinta relatiilor care te-ar putea ajuta sa iti redefinesti traseul companiei tale. Cand clientii tai vorbesc, ai obligatia sa intri in contact cu ei” afirma Wright.

Orice companie trebuie sa faca o alegere: fie sa ignore blogging-ul, fie adoptarea lui. Blogging-ul nu merge mai departe decat o fac website-urile obisnuite.Intr-un viitor destul de apropiat, pentru clienti va fi de la sine inteles faptul ca fiecare companie va avea un blog. Mediul de afaceri fie va fi o parte din lumea blogging-ului si se vor implica activ, fie o vor ignora si se vor distanta de ea.

Din ce in ce mai mult, clientii cauta afaceri care fac mai mult decat sa ofere cele mai mici preturi - ei cauta relatii. Companiile care vor continua sa scada preturile si sa isi trateze clientii cu indiferenta vor intra intr-o cursa descendenta. Pe de alta parte, afacerile care isi pretuiesc clientii, care interactioneaza cu ei si ii fac parteneri la viitorul companiei intra intr-un cu totul alt fel de cursa-una ascendenta, spre cele mai inalte performante. In care dintre cele doua curse ai prefera sa te implici? Ce se intampla cu companiile care castiga cursa descendenta? Supravietuiesc, prospera sau se scufunda? Dar cele care castiga cursa spre varful pietei? Doar timpul ne va da niste raspunsuri concrete, afirma destul de evaziv, Wright.

In orice industrie, pe toate continentele, companiile dedicate servirii clientilor si care utilizeaza mult experienta clientilor, se confrunta cu o  provocare comuna: managementul cresterii. Blogging-ul, ascultarea blog-urilor si participarea la dialog sunt pur si simplu extensii ale unei afaceri centrate pe client. Ori de cate ori iti valorifici clientii, ei vor deveni cei mai buni evanghelisti ai companiei tale si vor face marketing pentru compania ta. Cu toate acestea, blog-urile pot face mai mult decat marketing. Ele pot ajuta departamentele de dezvoltare de produse si relatiile publice. Mai mult  pot chiar sa-ti  deschida piete si oportunitati cu totul noi.

Din momentul in care ai realizat ca sa asculti pulsul blogosferei este o cale naturala de a valorifica informatiile din aceasta conversatie fara sfarsit, pasul urmator ar fi  sa vii cu ceva de spus. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa-ti incepi propriul blog. Cele mai multe companii trebuie mai intai sa hotarasca ce forma de blog sa adopte, cine ar trebui sa scrie blog-ul si alte lucruri importante. Din pacate, cel mai "sigur” lucru pe care multe companii aleg sa il faca este sa pozitioneze blog-ul ca un UAPM - Un Alt Produs de Marketing. Blog-ul tau trebuie sa comunice mai mult decat un mesaj standard de marketing. Trebuie sa comunice ceva autentic, pasionant si cu o autoritate izvorata din experienta - exact genul de lucruri care ies la iveala atunci cand vorbesti fata in fata cu un client.  

Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentru succesul afacerii tale.


Anul aparitiei: 2006
ISBN:
ISBN-10  973-0-04673-5
ISBN-13  978-973-0-04673-1
Pagini
: 306
Format
: 14,8x22,5 cm


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Blog Marketing

Alte carti de la editura BUSINESS MEDIA GROUP