Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in perioada de tranzitie la economia de piata. Strategii de dezvoltare
Lucrarea de fata trateaza un subiect de mare actualitate care a facut si obiectul dezbaterilor, in zilele de 5-8 septembrie 2001, la reuniunea ambasadorilor si consulilor onorifici ai Romaniei, initiata de Ministerul Afacerilor Externe. Cu acest prilej a fost analizata evolutia relatiilor comerciale externe ale Romaniei pe tari si zone geografice si s-au dezbatut si adoptat o serie de masuri menite sa conduca la impulsionarea exporturilor romanesti si la reducerea substantiala a deficitului din ...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 LeiAdauga in cos
Management information systems & decision support systems - Felicia Albescu
Prezentare: Information Systems are software products intended to store and handle data in an organization. They must meet the informational needs of all levels of management - operational, middle and top and they must be designed accordingly. The Management Information Systems are second level information system, designed to provide information required by managers for planning and decision making. They relay on Operational Information Systems when dealing with primary data, but their main feat...
Editura 

DUAL TECH

24,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare