Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 LeiAdauga in cos
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
-18%
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura 

PUBLICA

PRP: 29,86 Lei  24,49 LeiAdauga in cos
Marketing Exponential
"Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL." Paul Garrison Intrebati daca sunt orientati catre consumator, majoritatea oamenilor de marketing ar raspunde simplu “Normal!” - ca si cand ar fi de la sine inteles. Apoi se intorc la management...
30,00 LeiAdauga in cos
Blog Marketing
Metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinere a unor rezultate exceptionale in afaceri.Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentr...
39,60 LeiAdauga in cos
Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului
-15%
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,54 Lei  32,76 LeiAdauga in cos
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
-15%
 de 

Ries, Al

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?- Cum conferi interactivitate unui site?- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?Folosind exemple din ex...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,53 Lei  32,75 LeiAdauga in cos
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile
-15%
In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor.“Succesul in vanzarea cu amanuntul! t...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
-15%
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole. C...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi
-15%
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin."Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui in...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 48,16 Lei  40,94 LeiAdauga in cos
Trout despre strategie
-15%
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout de...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 28,90 Lei  24,57 LeiAdauga in cos
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
-15%
 de 

Ries, Al

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa fa...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 33,72 Lei  28,66 LeiAdauga in cos
Cyber Consumer Law - Cristina Coteanu
-20%
Whilst consumer protection in the 1960s was fashioned by its external environment, cyber consumer protection, today, is challenged by internal conditions linked to the technological nature of the Internet. Given the current underdeveloped state of technology now available to consumers, it is impossible for them to exercise real control over the technological issues of the electronic marketplace. The peculiarities of the electronic marketplace and their impact on consumer protection require conti...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 25,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
Esentialul despre promotii
-15%
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (bran...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,20 Lei  40,12 LeiAdauga in cos
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-30%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Nr. de pagini : 176Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

PRP: 24,90 Lei  17,43 LeiAdauga in cos
Tranzactii pe internet
ISBN: 973-709-068-3An aparitie: 2004Nr. de pagini: 160Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

10,00 LeiAdauga in cos
Tehnica platilor internationale
Lucrarea Tehnica platilor internationale este un manual universitar destinat celor interesati de specificul tranzactiilor comerciale internationale, in speta tehnica platilor, studenti si cursanti ai facultatilor economice, specialisti din sfera relatiilor economice internationale.Aceasta lucrare poate fi privita si ca suport bibliografic, alaturi de alte carti din literatura de specialitate, pentru o profesiune distincta: aceea de specialist in comertul exterior.Prezentul volum are mai multe ni...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos
Sistemul vamal
Lucrarea „Sistemul vamal“ reprezinta, inainte de toate, un rezultat concret al proiectului TEMPUS- PHARE, finantat de Uniunea Europeana, „Centre de excelenta in domeniul procedurilor vamale“ (JEP 14394/1999), gestionat de Facultatea de Relatii Economice Internationale din Academia de Studii Economice, Bucuresti. Obligatie asumata in cadrul proiectului, publicarea acestui studiu vine sa raspunda unei necesitati actuale stringente: asigurarea de materiale de specialitate &n...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos
Preturi, echilibru concurential si bunastare sociala
ISBN: 973-590-370-9An aparitie: 2001Nr. de pagini: 336Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

15,00 LeiAdauga in cos
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
ISBN: 973-590-939-1Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 LeiAdauga in cos