Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Growth Hacker in Marketing
-25%
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a u...
PRP: 24,00 Lei  18,00 LeiAdauga in cos
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania - Adrian Cioroianu
-25%
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevo...
PRP: 42,00 Lei  31,50 LeiAdauga in cos
Toti marketerii sunt mincinosi - Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
-30%
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in ...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,00 Lei  18,90 LeiAdauga in cos
Frontierele managementului
-15%
Lucrarea prezinta noile prioritati ale managerului in optica celui mai influent specialist in management al timpului nostru. Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizeaza o analiza plina de prospetime a ideilor sale perene, aratandu-i in acelasi timp cititorului ce trebuie sa faca pentru a le pune el insusi in practica.Dupa parerera sa, cinci lucruri sunt esentiale pentru succesul unei organizatii: - cunoasterea modalitatilor de sustinere a avantajului competitiv intr-o lume aflata in permanenta sc...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 28,00 Lei  23,80 LeiAdauga in cos
Planul de marketing. Ghid practic
-14%
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  34,31 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
-30%
Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent. Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient. Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succes...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,94 Lei  19,56 LeiAdauga in cos
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
-16%
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 41,43 Lei  34,80 LeiAdauga in cos
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-16%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  16,80 LeiAdauga in cos
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-15%
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei.Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clien...
PRP: 45,00 Lei  38,25 LeiAdauga in cos
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-18%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

PRP: 39,00 Lei  31,98 LeiAdauga in cos
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
-5%
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, unde teama de NU se lupta cu speranta unui DA ferm, obtinut in mod eficient, drept garantie a trecerii de varianta intermediara, care ne tine cu sufletul la gura, care se poate transforma in povara atunci cand beneficiaza de un tratatament necorespunzator. Finalizarea este ca un rezultat la un ...
PRP: 19,62 Lei  18,64 LeiAdauga in cos
Planificarea de marketing prin exemple
-14%
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa apreciati beneficiile unei planificari riguroase de marketing si va va ghida in demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” in care va desfasurati activitatea.Cu accent pe partea practica, Planificarea de marketing...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  25,71 LeiAdauga in cos
Designul si estetica marfurilor
-16%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  24,28 LeiAdauga in cos
Telephoning in english
-30%
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care o invatati la scoala.Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener...
Editura 

ALL

PRP: 14,90 Lei  10,43 LeiAdauga in cos
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Marketing, Editia a II-a
-16%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Reusita unei companii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionarea problemelor cu care se confrunta.Luc...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 LeiAdauga in cos
Management si marketing in audiovizual
-16%
Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea acestor activitati este in crestere in ceea ce priveste aportul lor la PIB-ul fiecarui stat, in general.Mult timp importanta activitatilor de servicii nu a fost recunoscuta, serviciile fiind neglijate de catre economisti si incadrate, se parea o data pentru totdeauna, in sfera neproductiva; dar aceasta stare de spirit s-a schimbat profund in cursul ultimelor decenii.De la statutul de activitati utile, dar neprodu...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 33,72 Lei  28,32 LeiAdauga in cos
Maestrii marketingului
-15%
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri. Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa ref...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 25,00 Lei  21,25 LeiAdauga in cos
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
-10%
Cuprins:ArgumentTipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.Traditie si ionvatieIdentitate culturala in publicitatea romaneasca actualaDimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europeneCampanii publicitare socialeIntrebarea in discursul publicitar Moralitatea in publicitate Personajul garant femininCoordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actualaUn semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobileBrandul de tara...
Editura 

ARIADNA'98

PRP: 28,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA

28,00 LeiAdauga in cos