Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Pascu, Emilia
Tip afisare:
Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
-16%
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.In aceste conditii,...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 45,00 Lei  37,80 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marfurile alimentare si securitatea consumatorului de alimente
-16%
Materialul stiintific de fata se adreseaza tuturor celor ce cauta informatii privind compozitia si calitatea produselor, in stransa legatura cu problematica securitatii consumatorului. Toate acestea in conditiile actuale, cand sub rezerva limitarii resurselor, calitatea alimentatiei scade pe zi ce trece iar influentele asupra starii de sanatate devin din ce in ce mai evidente si mai ingrijoratoare....
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-16%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare