Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
-30%
Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent. Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient. Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succes...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,94 Lei  19,56 LeiAdauga in cos
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing public si optimul social
-10%
Cartea sistematizeaza tot ceea ce este valoros in literatura de specialitate, iar exemplele si studiile de caz potenteaza calitatea lucrarii. Parcurgerea cartii il convinge pe cititor ca politicile publice de succes sunt conditionate de aplicarea principiilor marketingului. Utilitatea teoretica si practica a lucrarii Marketing public si optimul social umple un gol in piata literaturii de specialitate.
Editura 

ASAB

PRP: 28,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul potentialului antreprenorial in Romania rurala
-20%
In societatea moderna s-a constatat un interes din ce in ce mai crescut pentru sustinerea initiativelor specifice antreprenoriatului, astfel incat, in Uniunea Europeana dar si in multe state din afara ei, a devenit necesara o formulare a politicilor de dezvoltare economica centrata inclusiv pe imbunatatirea mediului antreprenorial. Acest demers a presupus – si presupune in continuare atat solutii de amortizare a posibilelor dificultati si obstacole cu care se pot confrunta antreprenorii d...
PRP: 28,00 Lei  22,40 LeiAdauga in cos
Marketing agroalimentar. Editia II
-16%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea c...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,00 Lei  23,52 LeiAdauga in cos
Frontierele managementului
-15%
Lucrarea prezinta noile prioritati ale managerului in optica celui mai influent specialist in management al timpului nostru. Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizeaza o analiza plina de prospetime a ideilor sale perene, aratandu-i in acelasi timp cititorului ce trebuie sa faca pentru a le pune el insusi in practica.Dupa parerera sa, cinci lucruri sunt esentiale pentru succesul unei organizatii: - cunoasterea modalitatilor de sustinere a avantajului competitiv intr-o lume aflata in permanenta sc...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 28,00 Lei  23,80 LeiAdauga in cos
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
-10%
Cuprins:ArgumentTipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.Traditie si ionvatieIdentitate culturala in publicitatea romaneasca actualaDimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europeneCampanii publicitare socialeIntrebarea in discursul publicitar Moralitatea in publicitate Personajul garant femininCoordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actualaUn semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobileBrandul de tara...
Editura 

ARIADNA'98

PRP: 28,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
Designul si estetica marfurilor
-16%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  24,28 LeiAdauga in cos
Trout despre strategie
-15%
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout de...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 28,90 Lei  24,57 LeiAdauga in cos
Comportamentul consumatorului
-12%
Ca urmare a dezvoltari deosebite a marketingului, mai ales in ultimele decenii, aceasta disciplina stintifica se dovedeste a fi fundamentala pentru societate si, indeosebi, economia moderna. Aplicat in toate domeniile economice si cociale, marketingul este folosit pe scara larga pentru fundamentarea decizilor echipelor manageriale.fiind, prin definitie,o"stinta a succesului ", marketingul a depasit de mult perimetru institutiilor universitare, aplicarea sa in viata cotidiana fiind dovada cea mai...
Editura 

URANUS

PRP: 29,00 Lei  25,52 LeiAdauga in cos
In Stoc
Invata vanzari din greselile mele
-25%
Sunt un om la fel ca oricare altul: pe cat de plin de calitati, pe atat de plin de defecte. Pentru ca de foarte multe ori viata mi-a aratat ca este mult mai usor sa invat din greselile altora decat sa trec chiar eu prin toate greselile posibile, am decis sa ii ajut pe altii, sa ii ajut sa invete din greselile mele fara sa mai treaca ei insisi prin ele.Pentru ca in vanzari totul este despre timp si folosirea lui cat mai eficient posibil, imi doresc ca, invatand din greselile enumerate in prezenta...
PRP: 29,00 Lei  21,75 LeiAdauga in cos
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
-18%
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura 

PUBLICA

PRP: 29,86 Lei  24,49 LeiAdauga in cos
Promovarea si brandingul universitatilor
-14%
Despre lucrare Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Ro...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  25,71 LeiAdauga in cos
Planificarea de marketing prin exemple
-14%
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa apreciati beneficiile unei planificari riguroase de marketing si va va ghida in demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” in care va desfasurati activitatea.Cu accent pe partea practica, Planificarea de marketing...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  25,71 LeiAdauga in cos
Dictionar de Marketing (Englez - Roman)
-10%
Cuvintele care ridica unele probleme de gramatica sunt insotite de scurte note explicative, indicandu-se formele speciale de plural, si prezentate totodata diferentele intre utilizarea in engleza britanica si cea americana.Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare.Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate...
Editura 

STIINTA

PRP: 30,00 Lei  27,00 LeiAdauga in cos
Marketingul serviciilor de sanatate
-12%
Cuprins: 1. Mrketingul serviciilor de sanatate domeniu specializat al marketingului contemporan 2. Coordonate ale pietei serviciilor de sanatate 3. Comportamentul consumatorului de servicii de sanatate 4. Marketing strategic in sanatate 5. Strategii specifice mixului de marketing in serviciile 6. Serviciile de sanatate din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana. Prezentare: Organizatiile din domeniul sanatatii actioneaza pe o piata cu particularitati specifice, det...
Editura 

URANUS

PRP: 31,00 Lei  27,28 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
-50%
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.Capitolul 3, Conceptul de...
PRP: 32,00 Lei  16,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Practici si studii de caz
-20%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
PRP: 32,00 Lei  25,60 LeiAdauga in cos
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii Capitolul 7. Politica de produs Capitolul 8. Politica de pret Capito...
Editura 

URANUS

PRP: 33,00 Lei  29,04 LeiAdauga in cos
In Stoc
Principiile vanzarilor. Contine CD-ROM
-15%
CuprinsViata, timpul si cariera agentului de vanzari profesionistMarketingul relatiilor: vanzarea fara intermediarIn primul rand etica... si apoi relatiile cu clientiiPsihologia aplicata in domeniul vanzarilor: de ce cumpara oameniiComunicarea in scopul construirii relatiei: Nu totul consta in vorbeCunostintele in domeniul vanzarilor: clienti, produse, tehnologiiProspectarea pietei - esenta vanzariiPlanificarea abordarii este o necesitateSelectarea atenta a metodei de prezentare care trebuie uti...
PRP: 33,72 Lei  28,66 LeiAdauga in cos