Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Cartea reprezinta o colectie valoroasa de materiale practice in domeniul logopediei si psihologiei scolare.Volumul este structurat in doua parti. Prima parte se adreseaza psihologilor scolari, acestia putand gasi informatii despre tipuri de evaluare utilizate in procesul terapeutic, documentele intocmite pe parcursul unui an scolar, dar si exemple de activitati terapeutice propriu-zise. Cea de-a doua parte este destinata procesului logopedic, fiind prezentata etapizarea acestuia, importanta implicarii parintilor in actul terapeutic, dar si modele de fise de lucru utile atat in perioada de evaluare, cat si in interventia logopedica propriu-zisa. CUPRINSPsihologia si logopedia in practica scolaraPartea IPSIHOLOGIAIN PRACTICA SCOLARACAPITOLUL IDespre psihologii scolari 91.1. Cine sunt psihologii scolari? 9Psihologul scolar ca si profesor psihopedagog in institutiile de invatamantspecial? 111. 2. Rolul psihologului scolar in institutiile de invatamant 121. 3. Psihologii scolari si retelele de colaborari 15a). relatia psiholog scolar - directiunea scolii 16b). relatia psiholog scolar - cadre didactice si personal administrativ. 17c). relatia psiholog scolar - parinti/familie 19d). relatia psiholog scolar - copi1/ado1escent.. 21e). relatia psiholog scolar - CJRAE 22f). relatia psiholog scolar - organizatii cu factor de decizie 221. 4. Rolul Centrului Judetean de Resurse si Asistenta Educationala inactivitatea psihologului scolar 241. 5. Cabinetul de asistenta psihopedagogica/de psihodiagnoza 27CAPITOLUL IIDocumentele psihologului scolar 31II.I. Documente intocmite in invatamantul de masa 31a). Planul managerial al cabinetului de asistenta psihopedagogica 31b). Foaia de acord pentru participarea la orele de consiliere psihoiogica37c). Registrul de evidenta a activitatii de consiliere psihologica 37d). Fisa psihopedagogica 38e). Raportul de activitate semestria1 39II.2 Documente intocmite in cadrul invatamantului special 40a). Planificarea calendaristica a orelor de psihodiagnoza 40b). Foaie de acord pentru participarea la orele de consiliere psihoiogica44c). Fisa psihologica 44d). Fisa de evaluare continua 45e). Raportul de activitate semestria1 48CAPITOLUL IIIEvaluarea psihologica in activitatea psihologului scolar 49IIL1.Evaluarea formala 49Mijloace utilizate in evaluare formala 50111.2. Evaluarea informala 54Mijloace utilizate in evaluare informala 55CAPITOLUL IV 62Aplicatii terapeutice pentru 62a). Dezvoltarea abilitatilor de comunicare 62b). Cunoasterea proceselor afective 63c). Modelare comportamentala 68Fise de lucru 75CAPITOLUL V Planul de lectie - indatorirea pedagogica a psihologului scolar 83V.!. Proiect de lectie - transmitere de noi cunostinte 84V.2. Proiect de lectie - formare de pricep eri si deprinderi 90V.3. Proiect de lectie - mixt 93VA. Proiect de lectie - fixare si consolidare 99Partea a II - aLOGOPEDIAIN PRACTICA SCOLARACAPITOLUL I 109Evaluarea logopedica 1091. 1. Activitate de evaluare logopedica - exemplu 1091. 2. Fise de evaluare logopedica 111Schema corporala 111Structuri perceptiv-motrice de orientare temporala 112Structuri perceptiv-motrice de culoare si orientare spatiala 113Structuri perceptiv-motrice de forma si dimensiune 114Capacitatea de diferentiere fonematica 115Fisa de pronuntie 116Foaie de raspuns (pronuntie copil): 117Vocabular a 118Vocabular b 119Structura gramaticala 120Evaluarea dislexiei 121Evaluarea disgrafiei 122CAPITOLUL 11 123Fisa logopedica 123II. 1. Delimitari conceptuale 123II. 2. Fisa logopedica 12411.3. Fisa logopedica (exemplificare) 127CAPITOLUL IIIPlanul de interventie personalizat (PIP) 130III. 1. Delimitari conceptuale 130III. 2. Program de interventie personalizat.. 132III. 3. Program de interventie personalizat (exemplificare) 133III. 4. Monitorizarea programului de interventie logopedica 134III. 5. Monitorizarea programului de interventie logopedica(exemplificare) 135III. 6. Grila de evaluare a progresului 136III. 7. Grila de evaluare a progresului ( exemplificare) 141CAPITOLUL IV Procesul de corectare a dislaliei 146IV. 1. Importanta implicarii parintilor in procesullogopedic 146IV. 2. Ghid in aplicarea unui interviu parintilor 150Importanta aplicarii unui interviu parintilor 150Interviu parinti 151Interviu parinti - exemplificare 153Brosura informativa pentru parinti 155Fisa de monitorizare a implicarii parintilor in procesullogopedic 157Fisa de monitorizare a implicarii parintilor in procesullogopedic (exemplificare) 158IV. 3. Etapele procesului de corectare a dislaliei 159CAPITOLUL V 161Jocuri si exercitii pentru 161V. 1. Etapele generale de corectare a dislaliei 161V. 2. Etapele specifice de corectare a dislaliei 164Fise de lucru pentru corectarea pronuntiei 171Proiecte didactice - exemplificare 199BIBUOGRAFIE 205Nr. de pagini : 206Anul aparitiei : 2011
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*