Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie - Sullivan, Luke

Editura BRANDBUILDERS

-9.97 Lei
Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

Apreciere: 2.0/7 (6 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:66,47 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
56,50 Lei
Diferența: 9.97 Lei

Descriere

Descriere - Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

"Intr-o lume a advertisingului plina cu <experti> buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care este interesat sa scrie reclame eficiente, puternice, surprinzatoare."
TOM McELLIGOTT, FALLON McELLIGOTT

"Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi."
TIM DELANEY, LEAGAS-DELANEY, LONDRA
 
"Luke Sullivan scrie despre advertising cu cea mai mare relevanta psibila. Este o lectie perfecta de advertising pentru incepatori si o amintire familiara si dureroasa pentru aceia dintre noi care suntem de mult antrenati in aceasta profesie nobila si adesea nebuneasca."
LEE CLOW, PRESEDINTE, TBWA/CHIAT/DAY, DIRECTOR DE CREATIE WORLDWIDE
 
In parte o carte despre cum sa procedezi, in parte o carte-exposé, Hei, Whipple, incearca asta este un ghid pentru a crea reclame de exceptie, dar si o dezvaluire directa a tot ce este slab, fara umor si ineficient in acest domeniu, deopotriva.

Adusa la zi pentru a include cele mai recente campanii, cartea lui Sullivan prezinta o viziune realista a vietii de zi cu zi dintr-o agentie de advertising si examineaza reclamele bune, pe cele gresite si pe cele de-a dreptul urate. Autorul ofera sfaturi, solutii si indicatii despre cum sa scrii si sa produci reclame pentru print, radio, outdoor si altele, alaturi de un regal de povesti din domeniu, extrem de amuzante.

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor.

Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa. Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie.

Citeste "Hei, Whipple, incearca asta!" si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere.

Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.
Pana la urma esentialul este clar:
1. "Fii cat mai simplu."
2. "Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte.", dupa cum spune Luke Sullivan.

Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.

Nr. de pagini : 368
Anul aparitiei : 2006


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS