Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Afaceri

Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta
-16%
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comuni...
Editura 

POLIROM

PRP: 32,95 Lei  27,68 LeiAdauga in cos
Tehnici si secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Doriti sa va imbunatatiti vinzarile si sa va promovati mai eficient produsele? Acest ghid practic prezinta metode si tehnici originale care va ajuta sa obtineti informatii utile despre si de la clienti, sa raspundeti obiectiilor formulate de interlocutori, sa justificati preturile pe care le practicati. Toate tehnicile au fost testate de autori si clasificate in functie de eficienta lor si de dificultatea de aplicare. Cuprins: Stabilirea intrevederii prin telefon: buna folosire a robotulu...
Editura 

POLIROM

Manual de persuasiune
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasi...
Editura 

POLIROM

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domen...
Editura 

POLIROM

50 de secrete ale artei persuasiunii
Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta in contradictoriu cu cei apropiati, cu colegii sau cu sefii. Cum ii convingem pe ceilalti ca noi avem dreptate? Exista anumite cuvinte cu care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Cum ne putem impune punctul de vedere? Bazat pe cercetari recente in psihologie, volumul prezinta regulile de baza ale persuasiunii, precum si tehnici si strategii prin care evitati cliseele si va sporiti puterea de convingere. Indiferent da...
Editura 

POLIROM

Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile sociale
Succesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a informatiilor, de extindere a retelelor sociale si de rezolvare a conflictelor. Numeroasele exercitii si sfaturi practice sint utile atit pentru studenti, cit si pentru specialistii in relatii publice. Cuprins: Coeficientul comunicational s...
Editura 

POLIROM

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes
-16%
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi...
Editura 

POLIROM

50 experimente in psihologie privind economiile si investitiile. Cum sa iei cele mai bune decizii financiare
In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la fondurile de pensii, plasamentele din domeniul imobiliar, societatile cu capital variabil si investitiile in actiuni. Prezentate intr-o maniera atractiva, ne vor ajuta sa evitam capcanele deciziilor financiare neinspirate si sa ne sporim conside...
Editura 

POLIROM

50 experimente in psihologie privind economiile si investitiile
50 experimente in psihologie privind economiile si investitiile. Cum sa iei cele mai bune decizii financiare. In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la fondurile de pensii, plasamentele din domeniul imobiliar, societatile cu capital variabil si investitiile in actiuni. Prezentate intr-o ma...
Editura 

POLIROM

Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succes
Specialistii in domeniul vinzarilor va impartasesc secretele succesului lor. Daca sinteti agenti sau directori de vinzari, consultanti in domeniul asigurarilor, responsabili de marketing sau intreprinzatori privati si doriti sa va sporiti cifra de afaceri, volumul va pune la dispozitie informatii utile privind stabilirea unei intilniri de afaceri, identificarea nevoilor potentialului client, prezentarea produsului sau a serviciului, negocierea si incheierea contractului. Numeroasele exemple si s...
Editura 

POLIROM

Capcanele managementului
Poate parea incredibil, dar o banca din Washington a pierdut 2.000.000 de dolari pentru ca a refuzat sa accepte un tichet de parcare in valoare de 60 de centi. O functionara plictisita, un manager inflexibil si o interpretare rigida a politicilor organizationale. De fapt, o capcana in care poate cadea oricine. Micile greseli pot avea consecinte uriase, dar dumneavoastra vi se ofera sansa de a le evita cu abilitate si tact. Usor de citit si bine documentata, “Capcanele managementului&rd...
Editura 

POLIROM