Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Afaceri

Scrisori de vanzare eficiente. Elemente cheie, replici si trucuri pentru a finaliza vanzarile
-15%
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa iti garanteze practic vanzarea? Atunci trebuie sa citesti neaparat lucrarea Scrisori de vanzare eficiente.Poti sa petreci nenumarate ore cautand baze de date cu adrese si sa cheltuiesti mii si mii de dolari pe ambalaje multicolore, dar in lipsa unei scrisori de vanzare excelente, actiunile tal...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 48,16 Lei  40,94 LeiAdauga in cos
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume
-15%
Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care ...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 48,16 Lei  40,94 LeiAdauga in cos
Cele zece porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie
-15%
Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.- 10 principii esentiale pentru intreprinzatori- 1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei- 10 studii de ...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 41,42 Lei  35,21 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath
-15%
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste.Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si o...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 45,00 Lei  38,25 LeiAdauga in cos
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes. Strategii de marketing - Denny Hatch
-15%
Strategii de marketing, direct, prezentate sub forma unor principii, reguli sau legi enuntate de cei mai mari specialisti in domeniu.Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La ...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 45,00 Lei  38,25 LeiAdauga in cos
Vaca mov. Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
-15%
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru „P“ (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou „P“, si anume „Purple Cow“ – un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil inseamna sa fii observat, sa fii retinu...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,54 Lei  32,76 LeiAdauga in cos
Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam
-15%
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata.Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume:• Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lume.• Cine le creeaza, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumparate, v&ac...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 57,80 Lei  49,13 LeiAdauga in cos
PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta
-15%
PR cu buget restrans. Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o f...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 57,80 Lei  49,13 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi o casa pe o piata imobiliara instabila. Ghid practic pentru agenti imobiliari si cumparatori
„Se poate crede ca e usor sa vinzi o casa, insa numai cei care fac uzual asta stiu cat de dificil este, de fapt. In conditiile unei piete instabile, putini sunt cei care performeaza constant si, dintre acestia, Iulian a avut ideea excelenta de a scrie o carte deosebita care sa fie de folos atat celor care vor sa vanda, cat si celor care vor sa cumpere.Oricum, o carte ce merita citita!“ - Bogdan Pitigoi, Presedinte al Grupului de firme Tester„Citind aceasta carte am descoperit o...
Editura 

BRANDBUILDERS