Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Despre Florinda Golu

Florinda Golu a absolvit in 2003 Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihologie, din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 2005 si-a luat masteratul in Psihodiagnostic si psihoterapie in cadrul aceleiasi universitati, iar in 2009, masterul in Integrare europeana si politici sociale la Universitatea Hyperion din Bucuresti. Din anul 2004 este cadru didactic titular al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti, Departamentul de Psihologie, sustinind seminare si cursuri de psihologia educatiei, psihologia invatarii, psihologie sociala, psihodiagnostic, iar din 2010 este titulara cursului de psihologia dezvoltarii umane. Din 2012 este si cadru didactic asociat la Academia Nationala de Informatii „Mihai Viteazul”. Din anul 2005 este psiholog cu drept de libera practica, acordat de Colegiul Psihologilor din Romania, iar in 2008 a obtinut titlul de doctor in Psihologie. Dintre lucrarile publicate, mentionam: Dinamica dezvoltarii personale la virsta prescolara (2004), Proiectivitatea imaginativ-creativa la copilul prescolar (2006), Psihologie – repere ale unei invatari rationale (in colab., 2006), Joc si invatare la copilul prescolar – ghid pentru educatori, parinti si psihologi (2009), Aplicatii practice ale psihologiei copilului. Dezvoltarea personala ca program de educatie alternativa (in colab., 2009), Psihologia dezvoltarii umane (2010), Studii de psihologia dezvoltarii (in colab., 2012), Dimensiuni aplicative ale psihologiei sociale (2012). La Editura Polirom a mai publicat Pregatirea psihologica a copilului pentru scoala (2009).